forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu bez lustra z wymienną optyką - pierwszy w życiu bezlusterkowiec dla amatora

patima - Pon 08 Cze, 2015
Temat postu: pierwszy w życiu bezlusterkowiec dla amatora
Witam. Chciałabym rozpocząć przygodę z aparatami bez lustra, ale zaznaczę że nie znam się kompletnie ani na fotografii ani na parametrach :) Do tej pory korzystałam z kompaktu samsunga, ale to już mi nie wystarcza. Do czego mi będzie potrzebny aparat: do podróży, fotografowania krajobrazu, zdjęcia rodzinki też pewnie będą, żebym go mogła wziąć zarówno na kajak jak i na rower. Czego oczekuję: niezbyt dużych wymiarów, obrotowego wyświetlacza, wizjera, wifi, dobrego AF, żebym mogła robić dobre zdjęcia zarówno na łonie przyrody jak i w pomieszczeniach, może to głupio zabrzmi , żebym mogła szybko zrobić zdjęcie, żeby nie było pikselozy i przede wszystkim: żebym go umiała obsłużyć:) Jestem gotowa dać do 3000zł. Jakieś rady?
Arek - Pon 08 Cze, 2015

Propozycja nr 1:
http://fotozakupy.pl/olym...-gotowki/40367s

Propozycja nr 2:
http://www.cyfrowe.pl/apa...m-mega-ois.html

Propozycja nr 3:
http://www.cyfrowe.pl/apa...-50-czarny.html

Propozycja nr 4:
http://www.e-fotojoker.pl...07#.VXWSgs_tlBc

Arek - Pon 08 Cze, 2015

Swoją drogą jak zrezygnujesz z ruchomego wyświetlacza, to wszystkie Twoje potrzeby świetnie zaspokoi Panasonic LX100.
patima - Wto 09 Cze, 2015

Dzięki za szybką odp :wink: Samsung z góry odpada (jakoś po poprzednim moim aparacie jestem uprzedzona),Panasonic podoba mi się bo jest w miarę tani na tle konkurencji (czy przez to nie traci?). Nie wiem czy to kwestia zdj ale Olympus wydaje się być na tle reszty gigantyczny. Więc chyba jakbym miała się zastanawiać to między Panasonicem a Sony. Jakie są między nimi największe różnice?

[ Dodano: Wto 09 Cze, 2015 15:05 ]
LX100? A to nie kompakt? Ten wyświetlacz byłby bardzo przydatny..

dcs - Wto 09 Cze, 2015

patima napisał/a:
Olympus wydaje się być na tle reszty gigantyczny