forum.optyczne.pl

Cyfrowe aparaty bez lustra z wymienną optyką - Bezlusterkowiec czy inny dla amatora

cris66 - Czw 02 Lut, 2017
Temat postu: Bezlusterkowiec czy inny dla amatora
Witajcie jest to moje pierwsze pytanie i liczę na waszą pomoc. A więc tak chcę zakupić aparat i sam nie wiem jaki jestem zielony w tym temacie a chcę kupić coś co posłuży jakiś czas do nauki i archiwizacji z życia moich pociech oraz kręcenia krótkich filmików mojego hobby czyli wędzenia. Aparat ma na pewno rejestrować materiały w 4k z racji że posiadam dość dobry tv 4K z HDR i chciałbym z tego korzystać oraz robić dość dobre fotki oczywiście jako amator najpierw muszę się nauczyć je robić
Budżet do 3 tyś. Myślałem o zakupie Panasonica g7 +14-42 na początek albo o Panasonicu FZ1000 dwa różne aparaty ale jako amator sam nie wiem co lepsze.

muzyk - Czw 02 Lut, 2017

cris66 napisał/a:
nie wiem co lepsze.

G7. Możesz zmieniać obiektywy. W kompakcie jesteś skazany na jeden.

cris66 - Pią 03 Lut, 2017

A więc mam Panasonica G7 z obiektywem 12-60 ale już teraz widzę że czeka mnie dużo nauki włącznie z opanowaniem tej maszyny
kuri1986 - Nie 05 Lut, 2017

Niestety GX80 z obiektywem 12-60 kosztuje obecnie ponad 4k, natomiast G7 z tym samym obiektywem mozna juz dostac za okolo 3k. Czy warto w tym wypadku kupic G7 czy mozne jednak GX80 z 12-32 w podobnej cenie - okolo 3k.
muzyk - Nie 05 Lut, 2017

Super! Gratulacje!

Dasz radę.
Jeśli będziesz robił zdjęcia w formacie RAW, zainteresuj się programem DXO Optucs 9 Pro.
Dostaniesz do chyba 18 lutego za darmo na https://sharewareonsale.com/s/dxo-optics-pro-elite-sale
Alternatywa: dxo 11 pro, lightroom 6 - oba płatne. Warto!

cris66 - Pon 06 Lut, 2017

Materiał nagrany z tego aparatu w 4K odtwarzam z dysku na tv Samsung 65 Ks7000 mogę napisać tyle szczena opada. Zdjęć zrobiłem dopiero kilkanaście i to na automacie bo tak jak pisałem czeka mnie nauka ale już teraz jestem mega zadowolony z wyboru

[ Dodano: Pią 10 Lut, 2017 13:27 ]