forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu bez lustra z wymienną optyką - Panasonic Lumix GX-80 czy OLYMPUS E-M10 MARK II

Caleron - Sro 15 Lut, 2017
Temat postu: Panasonic Lumix GX-80 czy OLYMPUS E-M10 MARK II
Witam,
Proszę o Wasze sugestie jaki model wybrać? Chyba że macie inne propozycje w podobnej cenie. Jestem amatorem. Aparat chcę używać do własnych celów. Chciałbym się na nim też pouczyć fotografii.

siba10 - Nie 12 Mar, 2017
Temat postu: Re: Panasonic Lumix GX-80 czy OLYMPUS E-M10 MARK II
Caleron napisał/a:
Witam,
Proszę o Wasze sugestie jaki model wybrać? Chyba że macie inne propozycje w podobnej cenie. Jestem amatorem. Aparat chcę używać do własnych celów. Chciałbym się na nim też pouczyć fotografii.


Mam ten sam problem, co Ty kolego.
też zastanawiałem się nad tymi dwoma modelami lecz ludzie z forum podpowiadają mi bym nie brał tego Olympusa...

fajny jest ten gx80 tylko problem w tym który obiektyw dobrać by było jakościowo w różnych sytuacjach najlepiej... ;)

LINK
http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?t=30604

tam jest mój temat, także zapraszam do siebie bo tu widzę że coś umarło śmiercią naturalną;)

RB - Nie 12 Mar, 2017
Temat postu: Re: Panasonic Lumix GX-80 czy OLYMPUS E-M10 MARK II
siba10 napisał/a:
Caleron napisał/a:
Witam,
Proszę o Wasze sugestie jaki model wybrać? Chyba że macie inne propozycje w podobnej cenie. Jestem amatorem. Aparat chcę używać do własnych celów. Chciałbym się na nim też pouczyć fotografii.


Mam ten sam problem, co Ty kolego.
też zastanawiałem się nad tymi dwoma modelami lecz ludzie z forum podpowiadają mi bym nie brał tego Olympusa...


A czemu? pomiędzy nimi to w zasadzie co komu się bardziej podoba i co się komu lepiej naciska.

siba10 napisał/a:
fajny jest ten gx80 tylko problem w tym który obiektyw dobrać by było jakościowo w różnych sytuacjach najlepiej... ;)