Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Sro 23 Kwi, 2014 Steiner Wildlife Pro 8 x 30
W styczniu 2014 roku stałem się szczęśliwym użytkownikiem lornetki Steiner Wildlife Pro 8 x 30 CF.
Lornetkę odebrałem bezpośrednio, nie było w niej pokrywki na okulary, na szczęście dostawca też to pamiętał i obiecał załatwić sprawę u dystrybutora. Od stycznia do teraz nic się nie zadziało pomimo moich mailowych monitów.
Przedwczoraj zauważyłem, że lornetka zaczęła puszczać smar w dolnej części śruby/wałka łączącego tubusy. Zrobił się też luz - trzymanie lornetki za jeden tubus powoduje opadanie drugiego tubusa tylko i wyłącznie pod wpływem siły grawitacji.
Pomyślałem, że napiszę bezpośrednio do Steinera, pamiętając reakcję (a raczej jej brak) dostawcy lornetki na problem z brakującą przykrywką okularów. Zasugerowałem, że może sam coś "dokręcę", jak mi tylko wytłumaczą jak. Odpowiedzieli po 24 godzinach, że sami muszą to naprawić, bo mają takie procedury i skierowali mnie do Kalibra.
Tam profesjonalna obsługa (jak do tej pory), ale lornetka będzie w naprawie u Steinera od 30 do 40 dni
Wtedy też dowiem się co było nie tak.
Z jednej strony OK, z drugiej miała to być pancerna, dziecioodporna lornetka i po 4 miesiącach delikatnego używania padła.
Zgłosiłem także zauważoną później usterkę "gubienia" nastawiania dioptrii na prawym okularze.
Jak zrozumiałem lornetka wyrusza w podróż do Bawarii na fabryczny serwis.
Rozpoczyna się więc odliczanie 40 dni wychodzi, że będzie spowrotem na 17 czerwca.
Zapytałem Kalibra o możliwość otrzymania "lornetki zastępczej". No w końcu przez 40 dni będę pozbawiony sprzętu 8 x 30.
Jak się rozwinęła sytuacja?
Ja jestem posiadaczem kieszonkowej dachówki Steiner Safari Pro 8x22 i też mam luz na "zawiasie" przy prawym tubusie. Niby da się używać, bo drugi zawias jest ok, ale czasem przychodzi mi na myśl o posłaniu jej do serwisu. Dlatego chciałbym wiedzieć jak działa serwis Steinera.
Historii lornetki ciąg dalszy.
Wróciła 20 czerwca, czyli zgodnie z obietnicą.
Lornetka przyszła z naprawionym, czy też dokręconym mostkiem.
Nie dostarczono pokrywek na okulary.
Stwierdzono, skontrolowanie i poprawność regulacji dioptrii. Co do tego, mam ciągle pewne wątpliwości, ale trudno o tym dyskutować, zdaniem Steinera działa to OK. Tutaj muszę poświęcić więcej czasu na zabawę aby stwierdzić jak to widzę. Kolega patrzył i nic złego nie zaobserwował. To może moje oczy są "winne"?
Ponieważ obiecano mi te pokrywki zamierzam napisać bezpośrednio do Steinera z kopią do Kalibra z prośbą o ich dosłanie.
Lornetki "zastępczej" Steiner nie przewidział, a szkoda bo może gdyby udostępnili mi coś fajnego, to bym sie skusił i kupił. A tak okazja minęła.
CDN
[ Dodano: Sro 02 Lip, 2014 13:21 ]
Dzisiaj przyjechała osłona okularów zgodnie z obietnicą, wszystko na koszt Steiner.
Ocena serwisu na 5 minus.
Ten minus za długi czas trwania naprawy. Ale może to być też widziane jako plus - wszystkie naprawy dzieją się w fabryce w Bawarii, mamy pewność, że dokonują ich fachowcy.
[ Dodano: Sro 02 Lip, 2014 13:35 ]
Dzisiaj przyjechała osłona okularów zgodnie z obietnicą, wszystko na koszt Steiner.
Ocena serwisu na 5 minus.
Ten minus za długi czas trwania naprawy. Ale może to być też widziane jako plus - wszystkie naprawy dzieją się w fabryce w Bawarii, mamy pewność, że dokonują ich fachowcy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14