Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
A ty uważasz że poprawienie kontrastu czy zmniejszenie CA nie wpływa na ostrość?
przeczytałeś? Kojarzy ci się coś: twój magiczny 1 pkt. i nowe powłoki? Dla mnie to jasne, że nowe powłoki mają wpływ na poprawę kontrastu czy rozdzielczości, jak widać w przypadku tego szkła to aż magiczny 1 pkt.
Co do CA to poczytaj co ma największy wpływ na jej zmniejszenie a potem opowiadaj te swoje głupoty.
AndrzejM.Makuch napisał/a:
No to strzeliłeś sobie w stopę - wymieniłem kilka nowych obiektywów z nowymi silnikami ED - ale tobie jak zwykle umknęło.
nic mi nie umknęło, one są tak szybkie i ciche w zestawieniu z dobrymi obiektywami canona czy nikona jak porównanie trabanta do mercedesa, przy czym żebyś miał jasność pentax w tym porównaniu nie jest mercedesem.
AndrzejM.Makuch napisał/a:
Co do silników w limitedach - to że są na dość szybkim i w przypadku K-5 i K-3 dość cichym śrubokręcie - to skutek minimalizacji rozmiarów całej serii - ot tak sobie PENTAX wymyślił że będzie miał serię dobrych lekkich i małych obiektywów.
Twój brak wiedzy w zakresie jak mogą pracować szkła reporterskie wynika z tego, że nigdy nie miałeś w rękach sprzętu canona i nikona. Tym bardziej można wziąć twoje opowiastki i włożyć między bajki.
Posługiwanie się jedną marką wyrobiło w Tobie silne przekonanie, że u konkurencji jest tak samo, co jest najzwyczajniej bzdurą.
a ja ostatnio bawiłem się a58, ergonomicznie zmiana przysłony jest do dupy
Jak we wszystkich lustrzankach z jednym kółkiem, to bardziej cecha niż wada
kozidron napisał/a:
nic mi nie umknęło, one są tak szybkie i ciche w zestawieniu z dobrymi obiektywami canona czy nikona jak porównanie trabanta do mercedesa
A co z tymi mniej dobrymi szkłami C i N?
Poza tym Trabant bez wysiłku przeszedł test łosia, a Mercedes A-klasse dachował
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Sro 23 Lip, 2014
MaciekNorth napisał/a:
Jak we wszystkich lustrzankach z jednym kółkiem, to bardziej cecha niż wada
nie trzeba się tak gimnastykować jak w entry canonach czy nikonach
MaciekNorth napisał/a:
A co z tymi mniej dobrymi szkłami C i N?
działają tak jak te najlepsze pentaxa, chociaż ostatnie egzemplarze kilku szkieł canona(mówie o linii ekonomicznej) działają szybciej i ciszej od tych najlepszych szkieł z "nowymi silnikami" o których wspominał Andrzej. MaciekNorth spróbuj w markecie jakiegoś szkła /taniego/ z stm.
MaciekNorth napisał/a:
Poza tym Trabant bez wysiłku przeszedł test łosia, a Mercedes A-klasse dachował
po pierwsze nie miałem na myśli najniższej klasy mercedesów, miedzy af-em pentaxa a canona czy nikona jest zdecydowanie większa przepać.
po drugie, jest jeszcze kilka innych fur które nie przeszło testu łosia a które zdecydowanie wolałbym widzieć w swoim garażu testować można wszystko i na wszystkie sposoby byleby nie popaść w taki stan jak Bonecki i Sony, jak przed laty.
nie trzeba się tak gimnastykować jak w entry canonach czy nikonach
A z ciekawości, jak zmieniałeś przysłonę w A58 w trybie M?
kozidron napisał/a:
działają tak jak te najlepsze pentaxa, chociaż ostatnie egzemplarze kilku szkieł canona(mówie o linii ekonomicznej) działają szybciej i ciszej od tych najlepszych szkieł z "nowymi silnikami" o których wspominał Andrzej. MaciekNorth spróbuj w markecie jakiegoś szkła /taniego/ z stm.
Porównywać szybkość to trzeba raczej bezpośrednio, w tych samych warunkach, a i z różnymi korpusami dane szkło może inaczej działać, więc jestem sceptyczny co do takiego macania w sklepie, bo to daje tylko zgrubny obraz Porównuję sobie czasem z kolegami
kozidron napisał/a:
po pierwsze nie miałem na myśli najniższej klasy mercedesów
I błąd, trzeba porównywać podobne klasy sprzętu Bo inaczej jest to manipulacja, np. porównanie D4 z 450D albo 5DIII z K200D
kozidron napisał/a:
po drugie, jest jeszcze kilka innych fur które nie przeszło testu łosia a które zdecydowanie wolałbym widzieć w swoim garażu
No właśnie, choroba współczesnej motoryzacji, spie...ić własności jezdne i aerodynamikę, bo ważniejsza stylistyka albo megalomania twórców, a potem ratować to elektroniką
kozidron napisał/a:
testować można wszystko i na wszystkie sposoby byleby nie popaść w taki stan jak Bonecki i Sony, jak przed laty.
Albo Ken Rockwell i Nikon, albo Kai i Canon...
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Sro 23 Lip, 2014
MaciekNorth napisał/a:
A z ciekawości, jak zmieniałeś przysłonę w A58 w trybie M?
ta
MaciekNorth napisał/a:
Porównywać szybkość to trzeba raczej bezpośrednio, w tych samych warunkach, a i z różnymi korpusami dane szkło może inaczej działać, więc jestem sceptyczny co do takiego macania w sklepie, bo to daje tylko zgrubny obraz Porównuję sobie czasem z kolegami
nie da się w tym kraju porównywać takich zestawów w sklepie, te obiektywy nie leżą na półkach.
MaciekNorth napisał/a:
I błąd, trzeba porównywać podobne klasy sprzętu Bo inaczej jest to manipulacja, np. porównanie D4 z 450D albo 5DIII z K200D
dokładnie tak robili/robią specjaliści od sony, dlatego trzeba mieć delikatny dystans do porównań jakiegoś k5II z d800 czy 5d3 albo nawet 6d czy 7d bo to inna liga szczególnie z obiektywami systemowymi canona czy nikona. Ja bardziej pije do Andrzeja, który oderwany jest od rzeczywistości przez używanie tylko jednego systemu.
MaciekNorth napisał/a:
No właśnie, choroba współczesnej motoryzacji, spie...ić własności jezdne i aerodynamikę, bo ważniejsza stylistyka albo megalomania twórców, a potem ratować to elektroniką
miałem na myśli motoryzację z lat 70 tych za wielkiej wody, która też nie przeszła testu łosia a w 6 sekund daje rade do setki i jest zupełnie inną ligą niz trabant czy mercedes. Test łosia jest tym samym jak porównanie lepszości sony nad średnim formatem w porównaniu Boneckiego z przed lat.
Nie rozumiem
Bo w trybie A zmienia się pokrętłem, a trybie M podobnie jak w Nikonach, klawisz + pokrętło, nie wiedziałeś?
kozidron napisał/a:
dokładnie tak robili/robią specjaliści od sony
Uczepiłeś się tego Sony, tak jakby np. optyczni nie włazili bez wazeliny innym firmom
kozidron napisał/a:
Ja bardziej pije do Andrzeja, który oderwany jest od rzeczywistości przez używanie tylko jednego systemu.
To rzeczywiście duży problem Andrzeja, choć pewnie nie największy Ja na szczęście mam czasem okazje pomacać C/N/P, choć niekoniecznie te najnowsze.
kozidron napisał/a:
miałem na myśli motoryzację z lat 70 tych za wielkiej wody, która też nie przeszła testu łosia a w 6 sekund daje rade do setki i jest zupełnie inną ligą niz trabant czy mercedes.
Ja jednak wolę trakcję niż moc, większa radość z jazdy po winklach, również na dwóch kółkach Na drogach pełno jest kozaków w mocnych furach, ale mocni są z reguły do pierwszego zakrętu A z lat 70/80-tych to najbardziej podchodzą mi jednak JDM
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Sro 23 Lip, 2014
MaciekNorth napisał/a:
Uczepiłeś się tego Sony, tak jakby np. optyczni nie włazili bez wazeliny innym firmom
sam ambasador wyrobił sobie opinie o sobie, o marce i o tym, że wszystko mozna porównywać do wszystkiego
MaciekNorth napisał/a:
a trybie M podobnie jak w Nikonach, klawisz + pokrętło, nie wiedziałeś?
w nikonie nie odginasz tak ręki
MaciekNorth napisał/a:
Ja jednak wolę trakcję niż moc, większa radość z jazdy po winklach, również na dwóch kółkach
trakcja a test łosia to niekoniecznie muszą oznaczac dwie te same sprawy, podejrzewam że połowę aut z lat 70tych z rynku amerykańskiego, obecnie nie przeszłaby testów bezpieczeństwa jakie stawiane są przed kompaktami obecnie w europie. Ja jednak wole te amerykańskie
sam ambasador wyrobił sobie opinie o sobie, o marce i o tym, że wszystko mozna porównywać do wszystkiego
Daj spokój, D800 też ciągle porównują do MF i co z tego
kozidron napisał/a:
w nikonie nie odginasz tak ręki
A moim zdaniem właśnie kręcenie kciukiem przy tak małych korpusach jest mniej wygodne, bo aparat trzyma się w tym momencie mniej pewnie - właściwie trzema palcami z przodu
kozidron napisał/a:
trakcja a test łosia to niekoniecznie muszą oznaczac dwie te same sprawy
Ale z reguły idą w parze
dcs [Usunięty]
Wysłany: Czw 24 Lip, 2014
AndrzejM.Makuch napisał/a:
wypuścił niemal wszystkie nowe limitedy. Wprowadził je też w nowym budżetowym obiektywie z nowym silnikiem
AndrzejM.Makuch napisał/a:
Doszedł /.../ Pentax DA 55 HD-300mm F4-5.8 ED WR - z nowymi silnikami ED. Po staremu Pentax D FA Macro 100mm F2.8 WR , niby stary ale z uszczelnieniami i Pentax smc DA 18-135mm F3.5-5.6ED AL [IF] DC WR - ostatnio sporo osób go kupiło i bardzo chwali szczególnie dłuższy koniec - chyba też poprawili.
[ziew]
AndrzejM.Makuch, To tak, jakby ci w barze zaserwowali kotlet sprzed tygodnia w nowej panierce.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14