Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Tyle, że GX7 to pierwszy panas z taką sobie stabilizacją. Ale ma.
Poza tym, stabilizacja jest w niektórych szkłach panasa.
Wszystko zależy od tego, jakie będziesz potrzebował.
OM10 ma oczywiście wydajniejszą, ale - to mały aparat. Musisz mieć tego świadomość.
RB już Ci pisał, że najlepiej, jakbyś sam na żywo zobaczył.
Dzisiaj byłem właśnie w foto jokerze i dość obcykany w temacie gość zaprezentował mi Zarówno GX7 jak i OM10. Faktycznie panasa lepiej mi się trzymało, w przypadku olka, dochodziłaby opcja dokupienia gripu. . Jednakże sprzedawca pod koncertową fotografię polecił mi model, który kiedyś już poważnie rozważałem, a mianowicie Olympusa OM-D E-M5, który mają w takiej ofercie : http://www.e-fotojoker.pl...05#.VMLCLSz7NNE
[ Dodano: Pią 23 Sty, 2015 23:16 ]
dcs napisał/a:
heeros, ale te "poważniejszej muzyki" to chyba nie z tak z bliska na obiektyw ~20mm?
Mając akredytację w zasadzie zawsze jest opcja by być przy samej scenie, przynajmniej przez pewną część czasu.
dcs [Usunięty]
Wysłany: Pią 23 Sty, 2015
Czy tak wygodnie?
Nie lepiej stać albo i czasami siedzieć (na wysokości sceny) z nacelowanym aparatem przez (prawie) cały czas trwania,
a nie z doskoku raz na jakiś czas coś pstryknąć?
Czy tak wygodnie?
Nie lepiej stać albo i czasami siedzieć (na wysokości sceny) z nacelowanym aparatem przez (prawie) cały czas trwania,
a nie z doskoku raz na jakiś czas coś pstryknąć?
-wtedy lepiej coś dłuższego i monopod.
No to też jest dobre wyjście. A w takim wypadku jaki model byś rekomendował?
dcs [Usunięty]
Wysłany: Pią 23 Sty, 2015
heeros, Z jakiej (jakich) odległości -jak duży plan zdjęciowy?
-do m4/3 to są jasne i dłuższe tylko dwa stałoogniskowe 45mm i 75mm
a także dwa zoomy: 35-100/2.8 ze stabilizacją Panasa i 40-150/2.8 Olka.
Jakbyś miał 20/1.7 i 35-100/2.8 -to byłby super zestaw. Tyle że drogi.
heeros, Z jakiej (jakich) odległości -jak duży plan zdjęciowy?
-do m4/3 to są jasne i dłuższe tylko dwa stałoogniskowe 45mm i 75mm
a także dwa zoomy: 35-100/2.8 ze stabilizacją Panasa i 40-150/2.8 Olka.
Jakbyś miał 20/1.7 i 35-100/2.8 -to byłby super zestaw. Tyle że drogi.
Budżetowo to póki co nie zmierzam aż tak szaleć, dlatego ta promocja Olka OM-5 z obiektywami 45mm i 12-50 za niemal 4tys wydaje się być ciekawa do rozpatrzenia, jak sądzicie? Sprzedawca wspomniał, że Olek w sensie AF góruje nad GX7. Zostaje jeszcze ten OM-10 z jakimiś sensownym szkłem, choć jest bez uszczelnienia (ale czy ono faktycznie będzie miało aż takie znaczenie?
vulkanwawa [Usunięty]
Wysłany: Sob 24 Sty, 2015
Cytat:
Wyczytałem też w specyfikacji Oka M10, że ma on wydajną, 3-osiową stabilizację obrazu, zaś w GX7 ta stabilizacja jest podobno pozorna, ile w tym faktów?
...a np stabilizacja w E-M5 (niby jeszcze lepsza niz w E-M10) nie jest koniecznie lepsza od tej niby gorszej w GX7 choć z danych technicznych wynika inaczej. Test praktyczny - Przeczytaj/obejrzyj tenTEST
Wyczytałem też w specyfikacji Oka M10, że ma on wydajną, 3-osiową stabilizację obrazu, zaś w GX7 ta stabilizacja jest podobno pozorna, ile w tym faktów?
...a np stabilizacja w E-M5 (niby jeszcze lepsza niz w E-M10) nie jest koniecznie lepsza od tej niby gorszej w GX7 choć z danych technicznych wynika inaczej. Test praktyczny - Przeczytaj/obejrzyj tenTEST
No faktycznie test praktyczny udowadnia wyższość GX7 i teraz bądź tu madry potencjalny kliencie i wierz w specyfikację techniczną to znowu teraz mam argument do analizy co wybrać.
[ Dodano: Sro 28 Sty, 2015 15:29 ]
Myślę nad tym wyborem jednak Olympus OM-D E-M5 z ob. 12-50mm + ob. 45mm (czarny) Elite Kit za 3999zł. Ta stałka ma bardzo dobre parametry i opinie, noi do portretów jak znalazł wedle uzytkowników.
Choć podobno ma niebawem ukazać się następca Olek E-M II, ktoś wie kiedy? Wtedy może ceny wcześniejszego modelu jeszcze spadną.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15