Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Sob 07 Lut, 2015 Awaryjność aparatów samsung
Witam,
mam pytanie dotyczące awaryjności i sposobu załatwiania reklamacji aparatów Samsung.
Byłem już przekonany do zakupu Samsunga NX2000, (szukam czegoś w cenie do 1000zł)
Byłem już w sklepie fotojocker, ale sprzedawca nie miał go na stanie, i chciał mnie odwieść od zakupu aparatów Samsunga, bo "ostatnio są one bardzo awaryjne"
chciał mi zaproponować Sony ILCE-5000LS z 16-50mm (cena 1500), coprawda nie jestem zainteresowany tym sony, ale zastanawiam się czy rzeczywiście Samsung zaczyna robić teraz tak wadliwy sprzęt?
Słuchanie sprzedawców, którzy chcą Cię odwieźć od zakupu towaru, którego nie mają, to nie jest dobry pomysł.
qwerrt [Usunięty]
Wysłany: Sob 07 Lut, 2015
coś w tym jest,
ale miał na stanie w tej samej cenie nx1100, oraz w cenie tego sony nx300 więc teoretycznie mógł mnie próbować na te sprzęty kierować zamiast nx2000...
coś w tym jest,
ale miał na stanie w tej samej cenie nx1100, oraz w cenie tego sony nx300 więc teoretycznie mógł mnie próbować na te sprzęty kierować zamiast nx2000...
Może po prostu miał obiecaną premię za "zrobienie targetu" w sprzedaży Sony? To częsta sytuacja, stąd sprzedawcy nachalnie wciskają sprzęt danego producenta.
Co do awaryjności, ja akurat trafiłem na NX1000 z uszkodzoną migawką, ale z lektury forów wynika, że to odosobniony przypadek. W serwisie wymieniono mi w ramach gwarancji uszkodzony element i sprzęt hula bezproblemowo do dziś.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15