Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Po diabła? Jeżeli jasna stałka jest pozbawiona winiety to jest taka jakaś... NIJAKA
Co do AF-u... nie jest sensacją jego gorsza szybkość. Sensacją byłoby jego porównywalna szybkość. Ciekawe jak celność wypada "na mieście". Nie omieszkam dopisać jak wypadło to u mnie.
1. 24-70 f/2.8
2. UWA na APS-C
3. 17-50 f/2.8 na APS-C (chociaż to może mieć taką cenę ze względu na 18-35 f/1.8)
Po coś też pokazali nowe konwertery więc obstawiam 2.8/300.
W poprzedniej wypowiedzi chodziło mi o stałki serii Art, ale powyższe też ciekawe.
1 i 2 prawie na pewno odświeżą, bo to popularne i ważne segmenty. Pytanie tylko, kiedy?
24-70 f/2,8 - tu powstaje pytanie, czy będzie to seria A, czy S?
UWA może być A lub C - docelowo pewnie będą oba, ale to raczej odległa perspektywa kilku(nastu) lat. Wcześniej spodziewałbym się wyższego modelu.
dcs [Usunięty]
Wysłany: Pią 06 Mar, 2015
"dpreview: Is it difficult to correct for certain formats like Sony's full-frame Alpha series which have very short flange-back distances? Is that one of the reasons why we're not seeing Sigma lenses for those systems?
Kazuto Yamaki, CEO of Sigma: No - we want to increase our lineup for mirrorless cameras, but it's just a matter of priorities.
dpreview: Can you give us an idea of your current priorities?
Kazuto Yamaki: DSLRs first, particularly Canon and Nikon, since most of our customers use those systems. And after that mirrorless. Sony FE-mount.
dpreview: A lens like Sony's Zeiss 55mm F1.8 for the FE mount is optically superb but quite small and light. If you were to design 'Art' lenses for that system, would you try to strike a different balance between quality and size, and try to make the lenses smaller?
Kazuto Yamaki: Yes - that's also one of the segments we're interested in. Another motivation for us to make new lenses is to differentiate between other manufacturers. Sony already has a 55mm F1.8 which is nicely sized and reasonably priced, so why make another? But F1.4 compared to F1.8 is a huge difference, so we'd either make a F1.4, or something different.
...
dpreview: What do you want to do next, in the 'Art' lineup?
Kazuto Yamaki: The base concept is the best possible quality. The other challenge is to make something innovative which has never existed in the past. Actually, the new Canon 11-24mm is very impressive. That's a really good lens. It's expensive though.
dpreview: Do you think there's an opportunity for Sigma in the ultra-wide zoom segment?
Kazuto Yamaki: Yes, we need to [get involved]. We're a pioneer of wide-angle zoom lenses. In the 70's we developed a 21-35mm manual lens, which I believe was the first real wide-angle zoom lens. Then we developed an 18-35mm, then a 17-35mm, then a 15-35mm, and a 12-24mm. We've always developed wide-angle zoom lenses. Canon has broken our record! We need to refresh this product line."
dpreview: What are your customers asking you to do next in the Art-series lineup?
Kazuto Yamaki The biggest request is for a 24-70mm F2.8. Then macro lenses, and also a wideangle zoom lens, something like a 14-24mm."
Przyznam, że nie próbowałem nigdy jej korygować w filmie. Samo działanie kodeków powoduje, że dobry obraz jest tylko w centrum obrazu. Oczywiście przy VideoRAW można robić cuda jak z każdym innym RAW.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14