Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Od przeszło dekady pracuję w ciemni z wyłączeniem filmów fotograficznych, moja praca polega na działaniu aplami oraz własnoręcznie wykonanymi szablonami. Nazywam to swego rodzaju malarstwem w oparciu o techniki pracy w ciemni. W tym poście chcę pomiąć wypowiedź artystyczną na rzecz technologii, a właściwie pewnego rodzaju nonszalancji w obejściu z materiałami. Pracowałem na różnych podłożach, trochę eksperymentując.
Od dłuższego czasu bazuję głównie na papierach barytowych Fotonbrom Dokument.
Podłoże jest bardzo szlachetne, niemniej jednak zbyt wrażliwe na obróbkę/suszenie w warunkach jakie obecnie posiadam. Do momentu utrwalenia/płukania nie mam zastrzeżeń co do osiągniętych efektów mojej pracy. Schody pojawiają się w momencie suszenia, wariant ten jest dla mnie zbyt "czaso" i "miejscochłonny" dlatego podjąłem decyzję o zmianie podłoża.
Celuję w papier PE o dobrych parametrach, tj możliwie największej skali szarości przy tym wyrazistych kontrastach między bielą a czernią. W grę wchodzą wyłącznie papiery matowe, satynowe ew. perliste.
Bardzo proszę o wskazanie takich produktów, format 25x30cm jest dla mnie minimum.
Celuję w papier PE o dobrych parametrach, tj możliwie największej skali szarości przy tym wyrazistych kontrastach między bielą a czernią. W grę wchodzą wyłącznie papiery matowe, satynowe ew. perliste.
Bardzo proszę o wskazanie takich produktów, format 25x30cm jest dla mnie minimum.
ADOX MCP 312 PE czyli AGFA MULTICONTRAST PREMIUM 312 RC w nowej odsłonie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15