Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Spójrz tutaj np.Jakość jest aż aż aż jak na moje potrzeby.Format RAW charakteryzuje się dużym zakresem tonalnym oraz brakiem kompresji, a co za tym idzie mamy ogromne możliwości postprocesu. Obraz jest ostry jak żyletka. Działamy na filmie tak jak na zdjęciach. Kodek użyty przy filmowaniu lustrzankami (H.264) jest dość stratnym kodekiem. Tutaj porównanie:
https://vimeo.com/67175997
Proponuję zapomnieć o kręceniu wideo przy pomocy 50D. Tam nie ma elektroniki do kompresji wideo i wszystko opiera się o główny procesor, który podczas filmowania z Magic Lantern grzeje się niemiłosiernie i zbyt długo nie popracujemy. Mój egzemplarz zawieszał się, jak wiele innych, o czym można poczytać w sieci. Nowsze 3-cyfrowe puszki nadają się do filmowania znacznie bardziej, z wielu powodów.
Pentax do filmowania ?Dżozef wezmę ze soba agregator + lodówka .Po każdym 3 minutowym nagrywaniu aparat do lodówki .Albo będę ciągle dmuchał ?.A tak na poważnie to chyba nie mam żadnej opcji w tej cenie i sobie pomarzę ;p
W moim 650D źródło ciepła jest w zagłębieniu gdzie chowa się ekran więc zawsze odchylam go do filmowania aby chłodzenie było lepsze. Myślę że jakiś zimny element w kształcie ekranu można by tam wkładać . Wraz ze wzrostem temperatury na wysokim ISO szum się zwiększa ale bez przesady
Najlepszym jednak wyjściem jest robienie ciekawych i przemyślanych ujęć, wtedy nikt nie zwraca uwagi na szumy
Dżozef masz 650 D ?Słuchaj mam pytanie do Ciebie.Używasz ML ?Próbowałeś nagrywać w RAW ?Z tego co wiem karty na 40 MB/s do tego aparatu są kompatybilne.Jeśli próbowałeś to powiedz mi jaka rozdzielczość w RAW jest najbardziej korzystna i ile minut nagrania wejdzie np. na kartę 128 GB ?Jak jest z grzaniem tego aparatu podczas filmowania RAW ?Ogólnie z tego co wiem Canon Eos M mało czym się różni od tego aparatu.
Nie używam RAW do filmów, jakość tego co dała fabryka jest wystarczająca w 650D. Potrzebny jest duży ekran żeby dostrzec wszystkie szczegóły w FHD. Z obiektywem typu 10-18 STM i stabilizacją AF dobrze się sprawdza, wystarczy dotknąć czyjejś gęby paluchem na ekraniku a uruchamia się śledzenie AFa , jeśli nie ucieknie gęba z kadru ani nic jej nie zasłoni to mogę się przybliżać lub oddalać z aparatem i śledzenie działa spoko, można sobie zmieniać gęby w tłumie do śledzenia ale trzeba pilnować gdzie jest wskaźnik AFa i trzymać paluch w pogotowiu.
Zacznij od podstawowych problemów jak stabilność aparatu, precyzja prowadzenia odpowiednie oświetlenie i zebranie dźwięku. Korzyści z RAW to już tylko kropka nad i .
Jeśli przekraczam 4GB to pokazuje się komunikat iż plik został podzielony, ale kręci dalej Używam kart 10MB/s ale i na 6MB/s daje radę, przy niskich ISO (za ekranikiem) jest tylko ciepły przy wysokim bardzo ciepły ale kręci do zapełnienia karty lub padnięcia aku
spójrz na tym filmiku jak znaczna jest różnica miedzy
1280x720 RAW + Camera RAW correction vs 1920x1080 Neutral Picture Profile
both 24fps
both on 650D + Tamron 17-55mm
Co do dźwięku to go nie potrzebuję ponieważ MUZE nagrywam w Studio nagrań na mikrofonach typu Brauner vm1 koszt to ok. 20 tysięcy zł za sam mikrofon ,nie mówiąc do jakiego sprzętu go podpinam ..Chodzi mi o sam obraz a ten Raw daje piękny efekt :)Chociażby dlatego ,że codec aparatu mocno zamula prawdziwe predyspozycje sprzętu W zasadzie jakbym kręcił w 720 P RAW to i tak to zdominuje standardowe nagrywanie full HD aparatu i mogę sobie zwolnić potem
Z tymi filmikami to jakaś ściema. Tak paskudnej jakości nie da się osiągnąć żadnym przeciętnym obiektywem z 650D, wyraźnie widzę tu negatywny wpływ obróbki. Oglądam na monitorze IPS i takiej nędznej jakości bieli z przepałami jak na tym kocie nie jestem w stanie uzyskać nawet po pijaku. Ostrość to też porażka absolutnie nie kupuję takich porównań
Czyli uważasz ,że ten RAW to pic na wodę i nie warto w to się bawić ?W zasadzie po coś chyba tak dużo zajmuję ale wierzę Ci w zasadzie bardzo mocno
Może ktoś jeszcze coś powie na ten temat ?
Ten canon 650 D jest mocno fajny z tego co widzę.
[ Dodano: Czw 05 Maj, 2016 02:48 ]
Dodam iż odniosłem wrażenie ,że ten RAW po odpowiednim skompresowaniu itp. jest bliżej obrazka kinowego.Standardowe kręcenie jest płaskie i nie ma tej głębi wraz z miękkością obrazu A jęśli chodzi o Raw to możemy z tym robić dużo więcej i otwiera nam to znacznie większe możliwości
Materiał z YT poprawiać? Trochę bezcelowe już mocno skompresowany i przetworzony przez YT obraz ponownie wrzucać do kompa. Można porównywać obróbkę z surówki z aparatu, czy to H.264 czy RAW, ale jednak z oryginalnej kompresji, a nie piątą wodę po kisielu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15