Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Oczywiście, że spełniłem!
Mój "(...) wniosek został zatwierdzony i zaakceptowany do otrzymania zwrotu gotówki (...)" 2-go maja.
Kilkakrotnie do nich telefonowałem (rozmowy praktycznie tylko po angielsku) i mailowałem.
Uzyskiwałem odpowiedzi o problemach technicznych, uszkodzeniu serwera itp.
"REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ
Warunki promocji
8. W przypadku poprawnego przedłożenia wniosku,zgłaszający otrzymuje zwrot gotówki na wskazane konto bankowe w ciągu 14 dni kalendarzowych od zatwierdzenia wniosku. Nie są dostępne żadne alternatywne formy realizacji promocji."
https://fujifilmcashback.com/pl/pl/pages/cashback-0316/terms
JBJ napisał/a:
Uzyskiwałem odpowiedzi o problemach technicznych, uszkodzeniu serwera itp.
Popatrz, przewidzieli to:
"13. FUJIFILM nie ponosi odpowiedzialności za awarie i błędy sprzętowe, techniczne, softwareowe, związane z serwerami i witrynami internetowymi, będące poza kontrolą prowadzącego promocję, ...
Dzięki za te informacje, ale to o czym napisałeś już wiedziałem wcześniej.
Moje pytanie brzmi: Czy to jest standard w Fuji czy mam po prostu pecha?
Korzystałem z cashback innych producentów nie miałem najmniejszych problemów.
Jestem bardzo zadowolony z samego aparatu ale chciałbym do niego kiedyś dokupić jeszcze jeden obiektyw. Fuji uruchomił fajne promocje w Stanach i zastanawiam się czy szukać i prosić się znajomych czy czekać na przyszłe "promocje" Fuji Polska.
[ Dodano: Wto 31 Maj, 2016 23:23 ]
Choć może i tak.
XF 14mm albo XF 23mm kupiłem z X-E1 -bo razem jakoś to taniej wychodziło, ale nie pamiętam czy to był cashback czy co.
Rzecz nie w tym, czy starcza czy nie starcza.
Wątek dotyczył czasu oczekiwania na zwrot.
Uważam, że jeśli firma deklaruje cashback w ciągu dwóch tygodni a w praktyce jest to ponad miesiąc i przy tym "mydli oczy" problemami technicznymi to warto aby osoby, które chcą skorzystać z tej formy zakupów byli tego świadomi.
Może i tak, ale i tak uważam całą sprawę za pieniactwo. Skąd wiesz, że naprawdę nie mieli problemów technicznych? To takie typowo polskie zakładać od razu złe intencje drugiej strony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,36 sekundy. Zapytań do SQL: 14