Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Dalszą analizą sygnału. Chyba nie wierzysz w to, że dane wprost z matrycy pojawiają się w plikach RAW?
Na DxO mierzą sygnał wprost z matrycy, czy analizują RAW-y?
hijax_pl napisał/a:
No i ? Możesz rozwinąć myśl?
12bit to mniej informacji od 14bit, więc siłą rzeczy 12bit stoi na straconej pozycji. Czyli wytykanie (na przykładzie K-5, D7000 i A580) że Sony gorzej radzi sobie z własną matrycą, nie mając na względzie różnic technologicznych, to trochę jak porównywanie skowronka z jaskółką.
hijax_pl napisał/a:
W tym wątku piszę o naukowej stronie pomiaru dynamiki.
Na DxO mierzą sygnał wprost z matrycy, czy analizują RAW-y?
Analizują dane z pojedynczego sensela. Tam nie ma żadnych danych o korelcjai sygnału między poszczególnymi senselami.
Oczywiście analizują pliki RAW.
MaciekNorth napisał/a:
12bit to mniej informacji od 14bit, więc siłą rzeczy 12bit stoi na straconej pozycji.
Nie zawsze. Spójrz na Canony.
MaciekNorth napisał/a:
Czyli wytykanie (na przykładzie K-5, D7000 i A580) że Sony gorzej radzi sobie z własną matrycą, nie mając na względzie różnic technologicznych, to trochę jak porównywanie skowronka z jaskółką.
A gdzie w tym wątku takie wytykanie było? Sam zacząłeś
MaciekNorth napisał/a:
Myślałem że wątek jest ogólnie o K-30.
To co w nim robi A580?
MaciekNorth napisał/a:
Jakieś przykłady kto i gdzie w tym wątku?
Na razie to widzę jakieś problemy z A580. Skąd tu? Nie mam pojęcia...
I jednak minimalnie lepiej oprogramowało tę matrycę niż Pentax?
O ile obniżenie czułości o pół działki w stosunku do nominalnej jest "lepszym oprogramowaniem", to tak... Po prostu, zamiast dać opcję ISO80, jak w K-5, nazwali je ISO100 i potem lecieli co działkę...
Tak sobie siedzę i dumam. Sprzedam 5D, sprzedam 600D, gripy i wszystkie szkiełka. Kupię K-30 z kitem WR i jeszcze mi worek pieniędzy zostanie. Mały poręczny korpusik znakomity na moje turystyczne eskapady. Największe zalety to: uszczelnienia, znakomita matryca, mikroregulacja, stabilizacja, dobry wizjer, mała waga, można zasilać paluszkami AA, zapis dng, łyka szkła wstecz i M42. Tak sobie dumam, że ta pchełka nie ma właściwie z mojego punktu widzenia żadnych wad. Z czasem dokupię 100 WR makro, Tamrona 17-50/2.8 starą wersję i podskoczy do takiego zestawu ? Powoli oswajam się z myślą o rozstaniu z Canonem.
Mam pytanie trochę z innej beczki niż dotychczasowe rozmowy, ale może ktoś będzie akurat wiedział.
Ostatnio bawiłem się tym aparatem i nie umiałem ustawić autofocusu podczas nagrywania filmów.
Czy ktoś może wie, czy w ogóle istnieje taka opcja, czy jest ona dostępna tylko w Sony Alpha i nowych Canonach EOS? Jeśli istnieje to jak ją włączyć w modelach K-30 bądź K-5 II?
nie umiałem ustawić autofocusu podczas nagrywania filmów.
Trzeba przycisnąć przycisk AF.
Źle skonstruowałem pytanie Zauważyłem, że działał przy kilkusekundowym przytrzymaniu przycisku, lecz nie byłem w stanie ustawić aparatu, żeby sam łapał ostrość.
No i szczerze mówiąc nie wiedziałem, że Nikony również potrafią automatycznie ustawiać ostrość podczas kręcenia filmów - akurat te które testowałem, nie posiadały (przynajmniej według sprzedawców) takiej opcji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14