Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Pomógł: 3 razy Posty: 618 Skąd: Bognor Regis, Anglia
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011
kufel napisał/a:
muzyk napisał/a:
Czyżby?
Oasis of the Seas chyba wiekszy
Wydaje mi się, że Oasis of the Seaa nie jest liniowcem, tylko wycieczkowcem.
Liniowiec to statek obsługujący stałe połączenie, jak Queen Mary 2: Southampton - Nowy Jork. Dzisiaj większość spośród największych jednostek to wycieczkowce, pływające na różnych kierunkach.
Pomógł: 3 razy Posty: 618 Skąd: Bognor Regis, Anglia
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011
kufel napisał/a:
cygnus napisał/a:
Wydaje mi się, że Oasis of the Seaa nie jest liniowcem, tylko wycieczkowcem.
to prawie to samo
"Prawie" czyni wielką różnicę, przynajmniej brytyjczykom. Stąd różne przedrostki przed nazwą statku: RMS, MS, SS itd.
Wracając do lotniskowców:
Retrospektywne zdjęcie Historical Dockyard w Portsmouth. Wrzesień 2008.
W bazie przebywają trzy lotniskowce: widoczne tu przy nabrzeżu HMS Ark Royal i HMS Illustrious. Nie widać stacjonującego przy nabrzeżu technicznym HMS Invincible, który już był wycofany ze służby.
Na pierwszym planie - żaglowo-parowy HMS Warrior, okręt, który zapoczątkował erę statków o żelaznym kadłubie.
W środku zdjęcia - legendarny HMS Victory, uczestnik Bitwy pod Trafalgar, NADAL W SŁUŻBIE ROYAL NAVY!
35
HMS INVINCIBLE, Portsmouth, wrzesień 2008
Lotniskowiec został wycofany z linii w sierpniu 2005, zaraz po kosztownym remoncie modernizacyjnym (!?). Oczekiwał przy nabrzeżu technicznym na dalszy los. Sprzedany na aukcji internetowej ruszył przedwczoraj, 25.03.2011 w swoją ostatnią już podróż. Zaledwie 50-osobowa załoga przeprowadza lotniskowiec z Portsmouth do Turcji, gdzie zostanie pocięty na złom.
HMS Invincible pozostanie na zawsze w pamięci Brytyjczyków dzięki jego udziałowi w Wojnie Falklandzkiej (1982)
Na 49-50 ten statek ma uszkodzona wrota, czy to taka jego uroda?
Taka jego uroda. Był dość długi i robił masakryczne wrażenie, jak jakiś statek widmo.
Lud stał i spoglądał w osłupieniu przyglądając się temu widowisku.
Panowie ja z nizin więc może głupie pytanie, ale czy tutaj zdjęcia okrętów bojowych naszej wspaniałej MW także można wstawiać, czy to jest w ogóle niedozwolone, np. w związku z obowiązywaniem jakichś przepisów o obronności kraju? Gdybyście mnie oświecili byłbym wdzięczny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 15