Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Podoba mi się zdjęcie hijaxa, szczególnie dolna – lewa część. Wydaje mi się, że ma dość emocji , by egzystować samodzielnie. Tę pracę widziałbym w dużym formacie wystawioną w galerii.
Jak zauważyła masza, wszystkie zdjęcia oddają istotę tematu. Uważam, że w tym przypadku plener jest także pewnym rodzajem wspomnienia poety, podążeniem za jedną z jego myśli, może przerażającym odkryciem, może obsesją , odkrywaniem jej dla siebie i innych.
Z tego względu zagłosuję na zdjęcie fatmana (1). Ono bowiem kojarzy mi się najbardziej
z kruchością życia, ulotnością piękna, będąc także swoistym fotograficznym epitafium dla poety.
Ścięty w locie ptak jest jak uwiędła róża – symbol słów ostatnich,
"Różo, sprzeczności czysta, pragnienie,
by stać się snem niczyim pod tylu powiekami."
Zaraz jak Dragossani "zapodał" temat przeczytałem Pierwszą Elegię.. potem jeszcze raz. To jest wlaśnie przykład ciekawego tematu pleneru, który powoduje, że człowiek zaczyna sięgać po rzeczy (tu: poezję dotychczas mi nieznaną).
Zasmakowałem... zacząłem czytać inne.
Fajnie (i łatwo) jest robić prace pod tematy typu: mgła, góry, kot ( z całym szacunkiem) ale dragossani wybranym tytułem pleneru naprawdę sprawił nam "czallendż".
Nie zagłosuję.
[...] To osobliwe, już nie mieć życzeń. To osobliwe,
wszystko, co było związane, ujrzeć w przestrzeni
rozpierzchłe [...]
... Widziane wszystkie razem wywołują dreszcze. Co za patologiczny plener!
Zgadzam się z Tobą masza plener jest "patologiczny" no prawdę mówiąc z małymi wyjątkami . Gratuluje zaróno tematu, który po prostu jest niesamowity , jak również wszystkim jego uczestnikom.
Swój głos oddaje na zdjęcie nr 1. Moim zdaniem najbardziej oddaje temat, choć musze przyznać, że największe a raczej najsilniejsze reakcje emocjonalne wzbudziły we mnie zdjęcia nr 6 i 7.
Wyniki XXXII wirtualnego pleneru forum Optyczne.pl
Temat konkursu: "Piękno jest tylko przerażenia początkiem" (Rainer Maria Rilke).
Do konkursu zgłoszono 7 zdjęć.
Łącznie oddano 6 głosów.
Po dwa głosy zdobyły trzy zdjęcia: nr 1, którego autorem jest fatman, nr 6, którego autorem jest dragossani i nr 7, którego autorem jest hijax_pl.
Autorzy tych prac zdobywają I miejsce i zwycięstwo XXXII wirtualnego pleneru.
Serdecznie gratulujemy.
Zapraszamy do udziału w kolejnym wirtualnym plenerze, który zostanie ogłoszony już wkrótce. Zwycięzców proszę o przesłanie do mnie na priv propozycji tematu kolejnego pleneru. Poniżej jeszcze raz zwycięskie zdjęcia.
Gratuluję moim kolegom na najwyższym pudle jak również wszystkim uczestnikom tego pleneru! Prace były przemyślane.
Zaproponujcie proszę równie dobry tytuł następnego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 21