Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Tylko, że 280mm to trochę krótko nadal tu jest też problem
Problemem nie jest optyka tylko bardziej Twoje podejście do tematu. Ja uprawiając spotting lotniczy powinienem kupić sobie Canona 1200L a wystarczało mi często 400mm. Po prostu moc starań zamiast pakować w dłuższe tele poświęciłem na to jak być tych samolotów bliżej. Jak wejść do wojskowych baz, na lotniska itd. Włożyłem w to mnóstwo czasu, wysiłku i sporo kasy, ale było warto...
Tego typu sport wymaga szybkiego sprzętu. Takiego 500/4 raczej sobie nie kupisz, więc kombinuj logistycznie. Poznaj środowisko i się ... wkręć
Ja często bywam na torach motocyklowych, wierz mi nie jest tak łatwo
W wielu miejscach musisz stać za bandą (w zasadzie prawie wszędzie się powinno). Nie możesz więc podejść jak sobie chcesz blisko, to z resztą jest ryzykowane na torze Poznań, motocykle czasem wylatują jak z procy. Do tego nie ma aż tyle czasu, żeby wędrować po całym paro kilometrowym torze i podchodzić blisko , 20minut wyścigu szybko mija Do tego podczas wyścigu nie wolno ci przejść przez tor więc trzymasz się jednej strony nitki. Albo jesteś na zewn. albo w środku toru
W motocrossie często można podejść blisko, ale zazwyczaj robi się co może, by móc stać dalej z długim szkłem bo kurz i syf bywa niemiłosierny i sprzęt dostaje strasznie w tyłek
Ja w temacie siedzę wiele lat zawodowo ( nie jako fotograf)
Ja też nie mogę ot tak sobie przebiec przez oś pasa a samoloty nie lądują tam gdzie im każę. Skoro masz wiedzę to tym bardziej jest łatwiej. Doświadczenie z mojej działki mówi mi, że wszystkiego nie zrobię. Dlatego wybieram. Raz lecę na miejsce, gdzie powinni oderwać się od pasa. Jak chcę "marchewy" (czyli dopalanie) to jeszcze w inne miejsce.
Jak przy lądowaniu chcę dym z opon to jedno a jak cały rozwinięty spadochron hamujący to jeszcze w inne miejsce. A jak fajne gazy to np. ustawiam się w osi pasa itd. Chcesz iść na łatwiznę - rozumiem. Na ślubach też tak jest. Na początku każdy chce mieć tylko FF i wali wszystko na 24-70. A jak już mu to zbrzydnie i czegoś się nauczy to zaczyna kombinować. I potem takie 24-70 leży jako zapas
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14