Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Dlaczego od razu koncert po co to i w jakim celu toto kręcić?. Kompletnie bez sensu taki teledysk dla ubogich.
No chyba że ktoś chce potrenować po ćmaku aby inni go nie widzieli i nie mieć obciachu. Zresztą po co szeroki kąt na koncert? i to jeszcze nie zuum, że też o zręcznie pominiętym AFie nie wspomnę
Jak to po co? Bo robiąc zdjęcia na koncercie często stoi się pod sceną lub na scenie i każdy milimetr się przydaje dla szerokiego ujęcia.
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Nie 03 Sie, 2014
jeden nie wie do czego służy stabilizacja, drugi nie wie do czego słuzy szeroki kąt na koncercie, byłby niezły duet gdyby nie kwestia, że dla każdego istnieje tylko jeden system.
Wyżyłowana obróbka tonalna u Pentaxa dotyczty tylko 100 iso więc stąd ten pęd do jak najjaśniejszych obiektywów bo na wyższym iso są jak i cała reszta systemów.
Ja tam wyzbyłem się durnego pędu do jaśniejszych o 1EV obiektywów kosztem ostrości, AF-a, stabilizacji, zuma, ceny ,wagi i innych dresiarskich osiągów które są zupełnie zbędne przy 650D. Jak ktoś ma starodawny system to niech się spina i kupuje te repliki obiektywów.
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Nie 03 Sie, 2014
Dżozef napisał/a:
Ja tam wyzbyłem się durnego pędu do jaśniejszych o 1EV obiektywów kosztem ostrości, AF-a, stabilizacji, zuma, ceny ,wagi i innych dresiarskich osiągów które są zupełnie zbędne przy 650D.
a więc to są dresiarskie osiągi, czyli doradzasz nie zbierać na 1dx/d810 a stare 6d i 5d3 zamienić na 650d
Dżozef napisał/a:
Jak ktoś ma starodawny system to niech się spina i kupuje te repliki obiektywów.
Jak już to obaj lub obydwaj... Widzę że kolega ma problem nie tylko z recitalami, ale w ogóle z językiem ojczystym...
Proponuję prof. Miodkowi postawić przecinek przed 'to' i przed 'że'
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014
mozer napisał/a:
Proponuję prof. Miodkowi postawić przecinek przed 'to' i przed 'że'
licytowanie się z Andrzejem na ortografy czy znaki interpunkcyjne na forum fotograficznym(i to jeszcze słabo związanym z robieniem zdjęć ) jest odbieganiem od tematu, o co zresztą wyłącznie mu chodzi więc dałbym z tym spokój.
Andrzej woli wypisywać bzdury w takim rodzaju:
1.
AndrzejM.Makuch napisał/a:
No tak , jak się ma cwanona APSC to wielkiego wyboru nie ma...
2.
AndrzejM.Makuch napisał/a:
Aha , trzeba pamiętać że samyang nie ma stabilizacji, więc kolega canonier nie dość że mając bardziej szumiący aparat na wysokich ISO to jeszcze nie bedezie miał bonusa w postaci stabilizacji jaką ma wbudowaną każdy pentax. Zatem kolega z pentaxem nie dość że będzie miał na imprezie światło 2,8 to jeszcze stabilizację 2-3EV (zależnie od modelu) i mniejsze szumy matrycy!
3.
AndrzejM.Makuch napisał/a:
Spróbuj coś nim zrobić na koncercie tym swoim canonem, kolega mający Pentaxa na 2,8 zrobi dużo lepsze zdjęcia - bo na srodku ten obiektyw jest naprawdę ostry , a brzegi i tak będą poza GO...
a to wszystko w kontekście tylko fotografii koncertowej. Lepiej jest wypisywać bzdury, niż zastanowić się nad sensem tego co się pisze.
Ad. 1. AndrzejM.Makuch, przejrzyj sobie ofertę szkieł a potem opowiadaj te bzdury
Ad. 2. Bo na koncercie stabilizacja zamrozi ruch, to się nadaje tylko na twoje "recitale"
Ad. 3. Zajrzyj sobie do wątków z poprzednich lat T U stare 50D nawet na tym forum, ludzie dają radę robić dobre zdjęcia na koncertach aparatami bez stabilizacji i obiektywami bez stabilizacji. Opowiadanie o twoim koledze to już wybieg iście schopenhauerowski. Opowiedz coś o sobie, jak do tej pory nie widziałem, żadnych twoich zdjęć koncertowych.
...a patrz przypadkiem znalazło się twoje , mało szumu, duża rozpiętość tonalna i w ogóle nie poruszone
Ja nie wątpię, że pentaxem się da obskoczyć koncert, sam nawet tu zdjęcia wstawiałem ale po kiego grzyba ci stabilizacja na szerokim przy foto koncertów ]
Ja nie wątpię, że pentaxem się da obskoczyć koncert,
A ja widzę że to głównie komóreczki "obskakują" koncerty.
Załóżmy jednak że obskakujemy na 650D z nowym szerokim kitem uzyskując świetny materiał. Co dalej?
- Odsprzedajemy "teledysk" dla szczęśliwego wreszcie zespołu
-Katujemy znajomych zmuszając ich do jego oglądania
-Zgrywamy na kolejny ciągle za mały dysk w PCecie i zapominamy.
-umieszczamy w sieci czekając na komentarze w stylu" bardzo fajne ale zajrzyj tu link albo jesze tu link". i mamy poczucie dobrze spełnionego obowiązku.
-Trolujemy ile wlezie na optycznych aby mieć możliwość umieszczania zdjęć w galeri i tam bez łaski wszyscy muszą oglądać przynajmniej miniaturki
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Sro 06 Sie, 2014
Dżozef napisał/a:
Załóżmy jednak że obskakujemy na 650D z nowym szerokim kitem uzyskując świetny materiał. Co dalej?
Jak wykonujesz zlecenie dla klienta, to zazwyczaj nikt nie chce zaszumionej popeliny z ciapkowatym kolorowym szumem jaką zaserwuje nam ten zestaw w przeciętnych warunkach koncertowych.
Pomijając już, że praca z takim kadłubkiem czy wydmuszką jak 650D + ciemny zum nie specjalnie musi należeć do przyjemności a efekty pewnie są takie jaki zestaw
Dżozef napisał/a:
- Odsprzedajemy "teledysk" dla szczęśliwego wreszcie zespołu
-Katujemy znajomych zmuszając ich do jego oglądania
Nawet nie jestem zdziwiony, że w twojej małej głowie nie mieści się, że ktoś może robić zdjęcia za pieniądze i z tego żyć
Śmieszne tylko jak twoim zdaniem wygląda fotografia koncertowa od zaplecza
Cytat:
Trolujemy ile wlezie na optycznych aby mieć możliwość umieszczania zdjęć w galeri i tam bez łaski wszyscy muszą oglądać przynajmniej miniaturki
Dżozef, pozwoliłem sobie przygotować dla Ciebie zagadkę. W związku z twoimi zdolnościami, uprościłem ją do formy obrazkowej
Znajdź i wskaż na zdjęciu w śród reporterów jakąś wydmuszkę pokroju twojego boskiego 650D oczywiście dla uniwersalności zagadki Andrzej może szukać pentaxa
kozidron, bo dla profesjonalistów liczy się prestiż marki, a nie rzeczywista jakość produktu!
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Czw 07 Sie, 2014
mozer napisał/a:
bo dla profesjonalistów liczy się prestiż marki, a nie rzeczywista jakość produktu!
wiem, że zartujesz ale, realny zysk to:
1. dobry i pewny af, który radzi sobie w trudnych warunkach
2. jasne szkła i odpowiedni zasób szklarni, który mozna dopasować pod zlecenie.
3. wytrzymała konstrukcja
4. ergonomia uzytkowania, która przekłada się na jakość, bo wszelkie udogodnienia masz na wierzchu
5. nisko szumiące wysokie iso
6. żywotnośc sprzętu /w tym migawki i optyki/
7. mozna by jeszcze wymieniać
mozer, mimo że znam się na żartach to nie widzę żeby kadłubek pokroju 650D był w jakimkolwiek z tych punktów lepszy od d800 czy jedynek canona czy nawet proletariackiego 6d lub 5d3
na tej fotce jest jeden reporter ze szkłem 4.0, to było w okolicach 19.30 więc zrozumiałe jest, że nie trzeba było jeszcze "dźwigać"
Wszystko powyższe masz w Pentaxie. Wszak góruje on liczbą przycisków, uszczelnieniami, doskonałą matrycą, AF od -1 EV, magnezową obudową, uszczelnionymi Limitedami itp itd. Oczywiście bez prestiżu
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Czw 07 Sie, 2014
mozer napisał/a:
Wszystko powyższe masz w Pentaxie.
Ad. 1 - nie
Ad. 2 - nie
Ad. 6 - k3 rzeczywiście ma 200 tysia ale co z tego jak dwa poprzednie punkty nie bardzo.
mozer napisał/a:
Wszak góruje on liczbą przycisków, uszczelnieniami, doskonałą matrycą, AF od -1 EV
mozer a zdajesz sobie sprawę, że na sprawnośc działania af-u składa się praca zestawu obiektyw + puszka?
kozidron, e tam, jesteś w grupie 'trzymającej władzę' - napiszesz wszystko, żeby obronić prestiż.
Andrzej.M. [Usunięty]
Wysłany: Czw 07 Sie, 2014
Cytat:
jeden nie wie do czego służy stabilizacja, drugi nie wie do czego słuzy szeroki kąt na koncercie, byłby niezły duet gdyby nie kwestia, że dla każdego istnieje tylko jeden system.
Na szczęście mamy tu takie 2 w 1 - dwie gały na czarnym pysku ... który wie wszystko i o wszystkich - co z tego że wie trochę inaczej... tak już ma!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15