Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Jeżeli używam wyłącznie przestrzeni barw sRGB to, czy wystarczy monitor z serii Eizo CS, czy jednak warto dopłacić do CX?
Czy są ją jakieś większe różnice na korzyść CX dla osoby nie zajmującej zawodowo fotografią?
Obie serie mają już kalibrację sprzętową, a o to mi też najbardziej chodzi. Przypuszczam, że w serii CS ta kalibracja mimo wszystko jest mniej pewna i też krócej trzyma parametry profilu...
Ostatnio zmieniony przez komor Czw 08 Paź, 2015, w całości zmieniany 1 raz
szlicnykotek, całe sztaby ludzi siedzą nad tym byś za 2-3 lata wymienił sprzęt. Nie chcesz w to wierzyć to nie wierz, twoja sprawa, ja na tym kończę ten ot.
są sztaby które siedzą po to żebyś chciał wymienić i są sztaby którym się to udaje, ale sporo jest takich, które muszą Cię do tego zmusić, niestety rzadko biorą pod uwagę możliwość, że pójdziesz do konkurencji.
szlicnykotek, całe sztaby ludzi siedzą nad tym byś za 2-3 lata wymienił sprzęt. Nie chcesz w to wierzyć to nie wierz, twoja sprawa, ja na tym kończę ten ot.
Wojmistrz ale pijęcie o tym sam też masz mierne, zresztą jak twój kontr rozmówca, całe sztaby siedzą nad tym jak umieścic kondensatory przy radiatorach, żby się grzały i żeby wytrzymały 2-3 lata, co nie znaczy, ze nie mozesz usiąć i wlutować sobie kondensatora za 2 euro zamiast za 20 ero centów. Da się wszystko obejść, nawet takie układy teoretycznie niewymienianlne, wystarczy kilka euro a czasem kilkadziesiąt euro centów. Nie ma, żadnego problemu w obejściu tego co te "twoje całe sztaby wymyślają"
Jest portal ifixit.com gdzie możesz za 7$ kupić zestaw do wymiany aku w jabłkofonie i baterie za kolejne15-20, zamiast wymieniać telefon na nowy jak doradza producent w swoich sklepach.
Reasumując ze wszystkim mozna sobie w łatwy sposób poradzić, nie trzeba brać udziału ani w zbiorewej panice ani w łykaniu propagandy apple, że "lepiej kupić nowe".
szlicnykotek napisał/a:
niestety rzadko biorą pod uwagę możliwość, że pójdziesz do konkurencji.
ta już widzę jak ktos po latach używania maka przsiada się na peceta albo po latach używania iphone'a przesiada sie na samsunga albo o zgrozo na coś na windzie i odwrotnie ale bzdura
przesiadają się, nie bez powodu są apki IOS>Android i odwrotnie, sprawdź ilość pobrań,
nie jest tego dużo, ale nie jest też mało
Mogę wymieniać długo powody na wyjście z systemu Android, WP czy IOS
Na pewno nie jest tak, że jest jakiś producent, który radzi sobie dobrze na wszystkich rodzajach sprzętu czy zadowoli każdego użytkownika.
beata_k napisał/a:
Reasumując ze wszystkim mozna sobie w łatwy sposób poradzić, nie trzeba brać udziału ani w zbiorewej panice ani w łykaniu propagandy apple, że "lepiej kupić nowe".
Są powody żeby kupić nowego iphone'a, ale ten nowy iphone to tylko "s" w nazwie, więc to tylko update.
Są powody żeby kupić nowe Lumie, a co do Androida - system wygląda tak odstręczająco że nigdy nie znajdę powodu żeby to kupić.
zamiast wymieniać telefon na nowy jak doradza producent w swoich sklepach.
Sprzedawcy w sklepach różne rzeczy doradzają. W serwisie Apple można wymienić baterię na nową w dowolnym modelu iPhona, za 80$. Co oczywiście bardzo tanio nie jest, ale nieprawdą jest, że producent nie udostępnia takiej usługi. Po wykupieniu AppleCare zresztą wymiana jest darmowa w obrębie bodaj 3 lat od zakupu. Nie siej paniki.
zamiast wymieniać telefon na nowy jak doradza producent w swoich sklepach.
Sprzedawcy w sklepach różne rzeczy doradzają. W serwisie Apple można wymienić baterię na nową w dowolnym modelu iPhona, za 80$. Co oczywiście bardzo tanio nie jest, ale nieprawdą jest, że producent nie udostępnia takiej usługi. Po wykupieniu AppleCare zresztą wymiana jest darmowa w obrębie bodaj 3 lat od zakupu. Nie siej paniki.
Ale wróćmy jednak może do monitorów Eizo.
no czyli prawie 4 do 5 razy drożej niż koszt wymiany samemu lub 2,5 raza drożej niż w serwisie niezrzeszonym.
komor napisał/a:
Co oczywiście bardzo tanio nie jest, ale nieprawdą jest, że producent nie udostępnia takiej usługi.
Oficjalnie producent zaleca kupno nowego urządzenia.
komor napisał/a:
Po wykupieniu AppleCare zresztą wymiana jest darmowa w obrębie bodaj 3 lat od zakupu. Nie siej paniki.
komor napisał/a:
Co oczywiście bardzo tanio nie jest, ale nieprawdą jest, że producent nie udostępnia takiej usługi.
ale tak jest dopiero od wyroku sądowego w usa, po głośnej sprawie, ze od czwórki to był jednarozawoy twór bez możliwości wymiany baterii, kto sieje panikę? To tylko fakty.
Bedziesz z nimi dyskutował? Niech zgadne jestes uzytkownikiem, bo zapomniałeś dodać jakie są koszty AppleCare
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14