Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Witam
Jestem prawie zdecydowany na zakup Panasonica FZ-18, gdzie w krakowie moge szybko i tanio kupic taki aparat? Zalezy mi na ew. braku problemu z gwarancja. Czy fotojoker w tesco na kapelance sie wpisuje w te zalozenia? Ceny na pewno maja niskie, obsluga nie jest zla.
Jezeli cena Ci pasuje, to bierz. Niezly jest tez www.fotoplus.pl mieszczacy sie na ul. Studenckiej. Z gwarancja ani tu ani tu nie bedziesz mial problemu. Z reszta na czym mialby on polegac?
Wysłany: Pon 29 Gru, 2008 zakup w intrenetowym Fotojokerze
Wszystko było OK do momentu reklamacji.
Reklamacje nie można zgłosić bezpośrednio w sklepie należącym do sieci fotojokera, musi być poprzez internet.
To tylko małe ostrzeżenia dla tych których skusi cena w e sklepie fotojokera, zresztą skoninąd dobra.
Właśnie dostałem maila z informacją że kurier w drodze.
Właśnie dostałem maila z informacją że kurier w drodze
Wiec na czym polega problem. Nie musisz nigdzie isc, kurier przychodzi do Ciebie i odbiera uszkodzony sprzet. Tak chyba jest wygodniej?
Tylko na tym że idzie już 14 dni i dalej nie doszedł. Mułami było by szybciej . Nie wiem jak kto inny, ale ja nie lubie siedzieć w domu i czekać na zmiłowanie. Zlecenie do firmy GSL podobno poszło, według obsługii sklepu, tylko nie maja czasu by dojechać. I nikt nie wie kiedy dojadą, stąd wniosek o przywiazaniu do adresu.
W sklepie mogę zjechać tego kto sie nawinie i teoretycznie może być po sprawie, a teraz czekaj "tatka latka" jak mówią miłośnicy dutków. Poza mailami żadnych dowodów w sprawie. Jak by sie kto uparł to juz po terminie kiedy sklep zobowiązany jest do wymiany. Mam nadzieje że sklep jest za poważny na takie numery, choć i lepsi sie sk..wili jeżeli chodzi o kasę. Nie potrzebuję tego sprzętu do zycia, ale co będzie jak każdy tak podjdzie do sprawy.
Czekam dalej co w sprawie.
WildStar16, omijaj GLS (GSL?)....
Sam miałem nie raz z nimi problemy i musiałem jeździć 40 km po odbiór przesyłki, tylko dlatego że na chwilę nie było mnie w biurze.
Polecam TNT, UDP... Dobry też jest RABEN i SCHENKER ale to już większe przesyłki.
Odradzam również Siódemkę.
Nie wiem czy mój post ma sens jeśli nie jesteś w stanie zmienić kuriera.
Jeśli serwis poinformuje że używa GLS czy Siódemki, to myślałbym nad innym wyjściem, jeśli inna firma, nie martwię się o sprzęt.
Na dzień dzisiejszy nie odbierają telefonów, w sobotę i niedzielę zapchała im się skrzynka mailowa (może nie przyjmuje już reklamacji?) i mają w dupie klientów bo nie dzwonią na telefon który im zapodałem.
Myślę że mam obowiązek przestrzec użytkowników forum przed zakupami w tym sklepie to jest e-fotojoker.
Przykro mi, ale nie ma co z siebie robić jelenia.
PS
Wyślę pismo reklamacyjne pocztą poleconym, a potem trza szukać jakiejś papugi, nie sobie poszaleje.
piotrbujakowski [Usunięty]
Wysłany: Wto 06 Sty, 2009
Papuga papuga papuga z tym, że firma fotojoker ma 20 extra adwokatów.
Zamiast wydawać szmal na papugę lepiej zainwestuje w jednego porządnego adwokata ...
WildStar16, ale telefonów nie odbierają w e-Fotojoker czy w firmie kurierskiej GLS? Ja mam dobre grudniowe doświadczenia z e-Fotojoker, zamówiłem tam aparat, wpłaciłem kasę, przesyłka poszła i na następny dzień roboczy była u mnie. Wszystko okraszone automatycznie generowanymi mailami potwierdzającymi kolejne etapy realizacji zamówienia. Od zamówienia do wysyłki 3 dni.
WildStar16, ale telefonów nie odbierają w e-Fotojoker czy w firmie kurierskiej GLS? Ja mam dobre grudniowe doświadczenia z e-Fotojoker, zamówiłem tam aparat, wpłaciłem kasę, przesyłka poszła i na następny dzień roboczy była u mnie. Wszystko okraszone automatycznie generowanymi mailami potwierdzającymi kolejne etapy realizacji zamówienia. Od zamówienia do wysyłki 3 dni.
Co do sprzedaży zero uwag. Realizacja wzorowa.
Problem jest z reklamacją, która wlecze się juz miesiąc.
Dzwonię do e-fotojokera, kurier mnie nie interesuje bo to nie mój wybór. Transakcje zawarłem z e-fotojokerem.
Zaczeło się od filtru Hoya który za cholerę nie pasuje do obiektywu i z samym obiektywem który pracuje jak radziecki czołg w porównaniu z tymi ze sklepu. Wcześniej też kupiłem aparat z obiektywem i było OK. Ostatnia przesyłka była "luzem" to znaczy wszystko w paczce latało. Teraz według zapewnień firmy towar przewala sie po świecie już trzeci tydzień. Ciekawe jak będzie wyglądał. Korespondencja z e-jokerem to tak jak rozmowa ślepego z głuchym. Chciałem zamówić jeszcze lampę ale chyba kupię w sklepie. Najbardziej śmieszy mnie fakt, że sklepy które są w jednej sieci (podobno) odżegnują się od internetu.
Tak że bezawaryjnej pracy kolego, bo inaczej ździwisz się tak jak ja, jak głęboko w d...e można mieć klienta który juz wyłożył kasę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 14