Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
@kozidron , czy tak trudno zrozumieć moje niezrozumienie dla opini , że trudno dostać obiektywy Pentaxa do testów, jakoś sklep foto-plus pożycza sprzęt do testów ,ale Nikona i Canona.
wskaż mi jeden mój cytat w tym wątku w ktyórym odnoszę się do twojej wypowiedzi bądź nawet do formuły, że trudno dostać ciemnego zuma pentaxa 60-250, bo o nim mowa.
bogdanek napisał/a:
Żeby żadnego zooma Pentaxa sklepy nie użyczyły ? Ja w to nie wierzę , prędzej w ten domniemany pech , jakoby optyczne.pl trafiały na felerne egzemplarze , co później skutkowało jazdą po optycznych przez pentaksiarzy.
bogdanek, tu nie chodzi o to czy ktoś uzyczy ciemnego zuma pentaxa do testów czy nie, to pytanie skieruj sobie do operatorów portalu, zresztą odpowiedź jest przewidywalna, mi też szkoda by było czasu na to przy ogromie ostatnich premier.
@kozidron , przepraszam , dostało się Tobie , a nie optycznym , choć byłem przekonany z jakichś dziwnych niewytłumaczalnych względów , żeTy też robisz testy dla portalu. Sorry.
A teraz z innej beczki, wytłumacz , dlaczego długich zoomów Pentaxa nie opłaci się testować , bo L-ki z natury są lepsze , mocniejsze , ostrzejsze, wygodniejsze, kolorowe, niezawodne?
Tutaj nie o to chodzi , Pentaksiarze ,,wiedzą " , że mają ,,gorsze" obiektywy od Canoniarzy.
Chcieli by tylko porównać na ile ,, gorsze". Pentax odnawia szkła, co daje się odczuć.
Prawdopodobnie cały ten raban o felernych obiektywach produkcji Made in Vietnam , mówię o Pentaksie, wyszedł firmie , paradoksalnie na dobre.
A dyskryminowanie jednej grupu , jakiejkolwiek , jest z natury żle przyjmowane , i zdziwienie co my chcemy jest toże żle postrzegane .pozdro:-)
A teraz z innej beczki, wytłumacz , dlaczego długich zoomów Pentaxa nie opłaci się testować
Bo wyszły kilka lat temu i wszyscy zainteresowani już wiedzą, czego można się po nich spodziewać, a co roku wychodzi tyle nowości, że szkoda czasu na testy starych obiektywów.
Andrzej.M. [Usunięty]
Wysłany: Wto 04 Lut, 2014
jaad75 napisał/a:
wszyscy zainteresowani już wiedzą, czego można się po nich spodziewać
Nie wszyscy. Tylko ci co je mają lub mieli. Reszta , tak jak rosnące grono Pentaxiarzy dalej czeka.
jaad75 napisał/a:
szkoda czasu na testy starych obiektywów.
I tym sposobem - testów jak nie było, tak nie ma!
Szczęśliwie jest DxO i parę innych portali.
[ Dodano: Wto 04 Lut, 2014 17:13 ]
kozidron napisał/a:
gdyby ten produkt pentaxa przypominał jeszcze budżetową eLę canona 70-200/4.0 to by może było o czym pisać
No właśnie ciekawe , czy przypadkiem nie jest od niej sporo lepszy, przypadkiem mam poprzednika ...
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Pią 07 Lut, 2014
bogdanek napisał/a:
Tutaj nie o to chodzi , Pentaksiarze ,,wiedzą " , że mają ,,gorsze" obiektywy od Canoniarzy.
nie mają, jest sporo szkieł pentaxa, które są lepsze od odpowiedników u canona pod względem optycznym
bogdanek napisał/a:
@kozidron , przepraszam , dostało się Tobie , a nie optycznym
nie ma problemu
bogdanek, zerknij na tabelkę zrobioną przez Areka na poprzedniej stronie wątku.
Pomijając już, co się dzieje w głowie kogoś kto marnował czas by udowodnić sobie, że robi najwięcej (obserwuje podobne zjawisko w pracy w dziale marketingu) w jakimś zakresie i marnuje czas na takie zestawienia, optyczni naprawdę sporo pracują a przy kilku metodologiach jakie stosują te testy wymagają więcej roboczogodzin niż u konkurencji. Do tego są bardziej szczegółowe, poruszają też dziedziny, których nikt inny nie dotyka i zmieniają się z biegiem lat w miarę poznawania i rozwijania się tematu.
Nie bez znaczenia jest także dostęp do urządzeń pomiarowych czy samych badanych elementów, tu przy "polskich możliwościach" (bez urazy) to nie lada wyczyn
Pomijając już, co się dzieje w głowie kogoś kto marnował czas by udowodnić sobie, że robi najwięcej (…) w jakimś zakresie i marnuje czas na takie zestawienia
Zapewniam Cię, że ta tabelka z poprzedniej strony nie powstała na potrzeby postu na forum i czasu „zmarnowano” na większą ilość slajdów niż ten jeden. I raczej był to dobrze zainwestowany czas, ale nie martw się, Twoją odrazę do działów marketingu doskonale rozumiem.
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Sob 08 Lut, 2014
komor napisał/a:
Zapewniam Cię, że ta tabelka z poprzedniej strony nie powstała na potrzeby postu na forum
Ja to doskonale wiem, dlatego właśnie jest to tym smutniejsze, bo zamiast mieć w d.u.p.i.e takie zestawienia i robić swoje marnuje się witaminy na takie tabelki. Zawsze śmiać mi się chce jak u mnie dział marketingu przechwala się osięgnieciami działu produkcji czy DPPiZ-etu.
komor napisał/a:
Twoją odrazę do działów marketingu doskonale rozumiem.
to nawet nie jest odraza, w większości to darmozjady
Twoją odrazę do działów marketingu doskonale rozumiem.
to nawet nie jest odraza, w większości to darmozjady
No ale ktos musi sprzedac to co Ty zrobisz. To nie jest latwy kawalek chleba.
bez dzialu sprzedazy/marketingu to moga funkcjonowac male biznesy (DG), ktore w wiekszosci beda podwykonawcami. To nie te czasy gdzie wszystko sprzedawalo sie na pniu.
Sam pracuje w "czesci wykonawczej", ale jak oni nie sprzedadza to ja nie bede mial roboty.
"Prezesa" zawsze interesuje ilosc podpisanych kontraktow, a raczej volumen, wiec takie dzialy zawsze sa cholubione przez gore.
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Sob 08 Lut, 2014
Usjwo napisał/a:
No ale ktos musi sprzedac to co Ty zrobisz. To nie jest latwy kawalek chleba.
nie zrozumiałeś chyba
Usjwo napisał/a:
ale jak oni nie sprzedadza to ja nie bede mial roboty.
eh, żeby to było takie proste i gdyby to tylko polegało na tym, że "oni" to sprzedadzą to bym pewnie żył jak pączek w maśle, niestety przy takiej konkurencji i cięciu kosztów a zarazem podwyższaniu standardów to trzeba się starać, żeby ten marketingowiec nie musiał się wstydzić przed klientem.
No ale ktos musi sprzedac to co Ty zrobisz. To nie jest latwy kawalek chleba.
nie zrozumiałeś chyba
Moze i tak, wydawalo mi sie ze deprcjonujecie wartosci marketingu/sprzedazy
kozidron napisał/a:
Usjwo napisał/a:
ale jak oni nie sprzedadza to ja nie bede mial roboty.
eh, żeby to było takie proste i gdyby to tylko polegało na tym, że "oni" to sprzedadzą to bym pewnie żył jak pączek w maśle, niestety przy takiej konkurencji i cięciu kosztów a zarazem podwyższaniu standardów to trzeba się starać, żeby ten marketingowiec nie musiał się wstydzić przed klientem.
Dzial marketingowy konczy robote, po podpisaniu kontraktu, ryzyko wstydu przejmuje wykonawstwo , przynajmniej tak powinno byc
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Nie 09 Lut, 2014
Usjwo napisał/a:
Dzial marketingowy konczy robote, po podpisaniu kontraktu, ryzyko wstydu przejmuje wykonawstwo , przynajmniej tak powinno byc
tak to jest jak klient jest detaliczny, często jest tak że jeżeli klient jest "sieciowy" najpierw trzeba pokazać co sie potrafi, dlatego przynajmniej w mojej branży marketingowiec poza przedstawieniem suchej specyfikacji potrzeb musi wyczuć jakieś inne wskazania/odczucia/oczekiwania klienta w co trzeba się wstrzelić, żeby pokonać konkurencję.
Usjwo napisał/a:
Moze i tak, wydawalo mi sie ze deprcjonujecie wartosci marketingu/sprzedazy
bo deprecjonuje, podobnie jak związek z kobietą ale raczej nie będę myślał poważnie o rozstaniu
wydawalo mi sie ze deprcjonujecie wartosci marketingu/sprzedazy
Jeszcze można się pokusić o refleksję, że marketing i sprzedaż to nie zawsze bywa to samo. Działu sprzedaży ja nie deprecjonuję. Działy marketingu – znacznie chętniej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,46 sekundy. Zapytań do SQL: 14