forum.optyczne.pl

Sklepy i promocje - Problem - brak wyposażenia

Djwalkman - Pią 05 Mar, 2010
Temat postu: Problem - brak wyposażenia
Witam, mam problem, otóż kupiłem kartę Sandisk extreme III, tam powinna być karta i czytnik. Brat mi przywiózł kartę, zapakowana oryginalnie, gdy otworzyłem pudełko zobaczyłem, że karta nie ma wyposażenia. Okazało się że sklep sprzedaje wersje z wyposażeniem i bez niego. Czy ma do tego prawo? Pomóżcie!
bergercs - Pią 05 Mar, 2010

Ma prawo ponieważ te karty są normalnie dostępne bez czytników. Ktoś kto ma już kartę i czytnik kupując następną kartę nie musi płacić za kolejny czytnik. Chyba, że zapłaciliście za wersję z czytnikiem - to owszem nie ma prawa.
edmun - Pią 05 Mar, 2010

"tam powinna być karta i czytnik"
tak było w opisie tego co kupiłeś czy gdzieś wyczytałeś ?!

Ja bym nawet powiedział że wersja bez czytnika to norma, a za wersję z czytnikiem płaci się po prostu więcej. Dlatego też polecam sprawdzić za co zapłaciłeś.

Djwalkman - Pią 05 Mar, 2010

Wielkie dzięki za odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group