|
forum.optyczne.pl
|
 |
Sklepy i promocje - Problem - brak wyposażenia
Djwalkman - Pią 05 Mar, 2010 Temat postu: Problem - brak wyposażenia Witam, mam problem, otóż kupiłem kartę Sandisk extreme III, tam powinna być karta i czytnik. Brat mi przywiózł kartę, zapakowana oryginalnie, gdy otworzyłem pudełko zobaczyłem, że karta nie ma wyposażenia. Okazało się że sklep sprzedaje wersje z wyposażeniem i bez niego. Czy ma do tego prawo? Pomóżcie!
bergercs - Pią 05 Mar, 2010
Ma prawo ponieważ te karty są normalnie dostępne bez czytników. Ktoś kto ma już kartę i czytnik kupując następną kartę nie musi płacić za kolejny czytnik. Chyba, że zapłaciliście za wersję z czytnikiem - to owszem nie ma prawa.
edmun - Pią 05 Mar, 2010
"tam powinna być karta i czytnik"
tak było w opisie tego co kupiłeś czy gdzieś wyczytałeś ?!
Ja bym nawet powiedział że wersja bez czytnika to norma, a za wersję z czytnikiem płaci się po prostu więcej. Dlatego też polecam sprawdzić za co zapłaciłeś.
Djwalkman - Pią 05 Mar, 2010
Wielkie dzięki za odpowiedzi
|
|