|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Aparat Sony A500 mój pierwszy.
Bisiek - Sob 20 Mar, 2010 Temat postu: Aparat Sony A500 mój pierwszy. Witam szanownych użytkowników forum.optyczne.pl.
Mam na imię Jakub. Dziś zakupiłem swoją pierwszą lustrzankę. Jest nią SONY A500. Zapłaciłem za nią 2000pln. Dostałem do niej kartę 8MB pamięci Scan_D... Ultra 2 15MB/s,
oraz torbę. Aparat jest zaopatrzony w obiektyw 3.5-5.6/18-55 SAM. Aparat ma Służyć do nauki robienia przyzwoitej jakości zdjęć na własne potrzeby (wakacje, kobieta, dziecko-kiedyś:D). Mam 14 dni na zwrot nowego aparatu. Jako że jestem kompletnym laikiem, moje pytanie brzmi: Czy owy aparat jest wystarczający do rozpoczynającej się przygody z fotografią w tym przedziale cenowym czy może wymienić go na coś innego(lepszego w tej cenie)? Dodam że zależy mi na nowym aparacie i trzymając konkurencyjne aparaty w ręku(N5000D-wadliwość nowego sprzętu to cios po niżej pasa oraz P... K-X, wydawały się one dość kiepskiej jakości(materiały, wykończenie). Aparat ten(Sony) trzyma mi się świetnie w dłoni(lepiej aniżeli 2 wymienione). Dodam iż w przyszłości chcę rozbudować zestaw o inne obiektywy(w tym przypadku używana M... jak mniemam). Dodam iż czytając wasze forum można dowiedzieć się sporo o fotografii i sprzęcie(LIZUS ). Chcę mięć po prostu czyste sumienie z dokonanego zakupu (Rozgrzeszenie). Argumenty typu Sony jest "be" bo to Sony nie przemawiają do mnie! Z góry dziękuje za rzetelne opinie.
Pozdrawiam
Jakub
hijax_pl - Sob 20 Mar, 2010
Bisiek napisał/a: | Mam 14 dni na zwrot nowego aparatu |
Wykorzystaj je
Nikon D5000 (wadliwość już usunięta) oraz Pentax k-x są dużo lepszymi opcjami
Tym bardziej jak piszesz:
Bisiek napisał/a: | w przyszłości chcę rozbudować zestaw o inne obiektywy |
D5000 to dobra baza nikona, K-X - dokonała obsługa starszych (lecz wciąż zacnych) m42.
ghost - Sob 20 Mar, 2010
hijax, ....
bo?
hijax_pl - Sob 20 Mar, 2010