forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - CANON EOS 550D czy kompakt ze zmienna optyką?

Gość - Pią 25 Cze, 2010
Temat postu: CANON EOS 550D czy kompakt ze zmienna optyką?
Witam wszystkich, mam bardzo twardy orzech do zgryzienia.
Od wielu lat robię zdjęcia różnymi kompaktami,najczęsciej pożyczanymi.
Zdecydowalem się w końcu na kupno własnego aparatu. Myśle o canonie EOS 550D z obiektywem EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS, wyniesie mnie to 3.600zł.Wydaje mi się że za tą sumę będe miał świetny aparat. Ale dziś , w każdym sklepie proponowano mi kompakty z wymiennymi szkłami. Bardzo długo czekałem na własny aparat. Zależy mi na aparacie przy pomocy którego bedę mógł rocić swietne zdjecia i który wystarczy mi a wiele lat. Czy może lepiej jest zainwestować w ten system?
Nie znam się na aparatach, a sprzedawcom nie ufam. Bardzo będę wdzięczny za rade.
Pozdrawiam.

moronica - Pią 25 Cze, 2010

mysle, ze swietne zdjecia to robi czlowiek a nie aparat, aparat jest tylko narzedziem a glownie uchwycenie tematu czyni zdjecie swietnym

to powiedziawszy - jesli marzy ci sie lustrzanka i nie przeszkadza ci koniecznosc noszenia badz co badz sporego gabarytowo aparatu to bierz tego 550d. jesli mialbys go jednak uzywac jak kompaktu to przemysl ta kwestie, moze lustrzanka nie jest dla ciebie

edmun - Sob 26 Cze, 2010

Jeśli jesteś w stanie nam udowodnić, że potrzebujesz lustrzankę, bardzo dobrymi argumentami które będą prawdziwe, to jak najbardziej pozwolimy kupić lustro ;)

A tak na serio, dlaczego lustro? Dlaczego akurat ten model.. myślę że drogą psychologiczną można samemu sobie odpowiedzieć na takie pytania i łatwiej będzie podjąć decyzję :)

komor - Sob 26 Cze, 2010

markius, kompakty z wymienną optyką to gorący, modny temat, ale póki co wymagają, wbrew intuicji, większych inwestycji niż najtańsza półka lustrzankowa. Za nowości i bajery się płaci, natomiast tanie lustra z racji konkurencji zeszły już na bardzo niski poziom cenowy.