forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Lustrzanka z kitem do 1300 zł

cytrynka007 - Pią 09 Lip, 2010
Temat postu: Lustrzanka z kitem do 1300 zł
Od dawna interesuję się fotografią. Lubię robić zdjęcia, daje mi to radość. :) Szczególnym zainteresowaniem cieszą się zwierzęta i rośliny. Zawsze robiłam to zwykłymi aparatami cyfrowymi. Teraz planuję kupić lustrzankę. Jestem amatorką więc mogę przeznaczyć na zakup ok 1300 zł. Czy znajdę jakąś nową, tanią i wystarczającą lustrzankę? Proszę o radę!
hijax_pl - Pią 09 Lip, 2010

cytrynka007 napisał/a:
mogę przeznaczyć na zakup ok 1300 zł

W takim budżecie to chyba tylko Sony A230 z 18-55 :???:

Jakbyś dodała jeszcze 200zł to mogłabyś przejrzeć ten wątek Lustrzanka do 1500 zł ;)

B o g d a n - Pią 09 Lip, 2010

cytrynka007 napisał/a:
Teraz planuję kupić lustrzankę. Jestem amatorką więc mogę przeznaczyć na zakup ok 1300 zł.

Hmm, ... i pomyśleć, że 6 lat temu za kompakta dałem 3500 zł. :roll:

cytrynka, wyjścia masz co najmniej dwa:
Olympus E-420 + Zuiko 14-42mm f/3.5-5.6
Sony A230 + Sony DT 18-55mm f/3,5-5,6 SAM

Każdy dodatkowy grosz, może przybliżyć Cię do większego szczęścia. :smile:

cytrynka007 - Nie 11 Lip, 2010

A która jest "lepsza"? Sony czy Olympus? Moja znajoma ma Soniacza, chwali go oprócz kwestii robienia portretów...
hijax_pl - Nie 11 Lip, 2010

cytrynka007 napisał/a:
chwali go oprócz kwestii robienia portretów

To ciekawe.. Może znajoma powiedzieć więcej.. dlaczego? :)

Sunders - Nie 11 Lip, 2010

hijax_pl napisał/a:
Jakbyś dodała jeszcze 200zł to mogłabyś przejrzeć ten wątek Lustrzanka do 1500 zł

Dodaj te 200pln: http://www.fotorimex.pl/p...l,eos_1000d.htm
:smile:

cytrynka007 - Pon 12 Lip, 2010

Stwierdziła, że aparacik jest wystarczający dla amatorów, ale portrety wychodzą najgorzej i poleciła mi Nikona... Więc który sprzęcik lepszy, Sony czy Olympus? Jaka jest Wasza opinia? :)
Baku - Pon 12 Lip, 2010

Jeśli chodzi o portrety, to bardziej niż sam korpus liczą się obiektyw i oświetlenie.