|
forum.optyczne.pl
|
 |
Obiektywy fotograficzne - Canon EF100-400mm4.5-5.6 IS,USM
blaser b97 - Sro 11 Lip, 2007 Temat postu: Canon EF100-400mm4.5-5.6 IS,USM Witam wszystkich uczestników forum, jestem laikiem odnośnie fotografiki i wybaczcie mi moje błędy. Mieszkam na stale w USA. W tamtym roku kupiłem Canona EOS 20D z obiektywem 17-85mm. Jestem również myśliwym i chciałbym robić fajne fotki zwierzynie. Zastanawiam się co kupić , czy Canona EF100-400mm4.5-5.6 IS,USM czy Canona EF 70-200 F/2.8 L USM, IS z przystawka Canona 1.4x telexteder. Podpowiedzcie który z obiektywów bedzie bardziej przydatny. Z czego się orientuje to 70-200 jest duzo jaśniejszy ale czy nie stracę duzo na jakości zdjęcia uzywajac Canona 1.4x telextedera.
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie .
MM - Sro 11 Lip, 2007
Oba szkła się do tego średnio nadają, jeden za ciemny a drugi za krótki. Sprecyzuj może co to za zwierzyna ma być, jakie odległości zakładasz i w jakich warunkach chcesz robić te zdjęcia. Generalnie do zwierząt to najlepsze są jasne stałki.
blaser b97 - Sro 11 Lip, 2007
Nie zakładam ze odleglosc przekroczy 300m, a zwierzyna to w zależności gdzie poluje, ale przymierzmy się do warunkow Polski. Z reguły zwierzyne można obserwować wczesnym rankiem i poznym wieczorem wiec warunki nie najlepsze chociaż to nie reguła. Jednocześnie chciałbym rowniez moc wykorzystać ten obiektyw do robienia zdjec w plenerze nie tylko na polowaniu.
JarekA - Pią 13 Lip, 2007