|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Sony A500, Nikon D5000 czy Sony NEX-3
Castiel - Sob 24 Lip, 2010 Temat postu: Sony A500, Nikon D5000 czy Sony NEX-3 Witam,
Nie myślałem że zakup aparatu będzie tak trudny więc proszę o poradę. Pragnę zakupić coś z 3 aparatów z tematu. Aparat będzie mi służyć do różne rodzaju zdjęć (jestem początkujący) plener, portrety, obiekty we wewnątrz budynków itp. Który aparat polecacie i z jakim obiektywem kupić czy np. Nex na początku z 18-55 później dokupić 18-200 jak wyjdzie. Do czego możne mi się przydać stało ogniskowy 16mm obiektyw ? Czy warto kupować ten aparat z dwoma obiektywami? Jeżeli chodzi o A500 to myślałem albo sigma 18-200 albo dwa obiektywy 18-55 i 55-200 sony. Nikon (wszyscy polecają) dwa obiektywy 18-55 i 55-200 czy na początek starczy 18-105VR ?Kwota wiadomo jak najniższa:) Ale do 3000max optymalnie do 2500zł.
dzięki za pomoc
pozdrawiam
k33l - Sob 24 Lip, 2010
Może Pentax K-x w dualkicie? Zmieścisz się w cenie do 3000zł a nawet i mniej jak poszukasz na ceneo.
MC - Sob 24 Lip, 2010
Nie ma kolegi hijaxpl, więc nie bardzo ma kto polecić zestaw marzeń: D5k+18-105
Ja bym wział A550 lub w/w zestaw.
FuzBal - Sob 24 Lip, 2010
do 2.5tys idealnie pasuje pentax k-x ;]
MM - Sob 24 Lip, 2010
MC napisał/a: | Nie ma kolegi hijaxpl, więc nie bardzo ma kto polecić zestaw marzeń: D5k+18-105
|
Ja zestaw Nikona polecę z zamkniętymi oczami. Za moją namową kupiło go wielu moich znajomych. Warunek to minimum szkło 18-105 VR lub lepsze (np. 16-85 VR).
Dualkity to w każdym systemie tak naprawdę szajskity i nikomu kogo lubię czegoś takiego nie wcisnę. Zestaw S z takimi dwoma "obiektywami" jest godny co najwyżej xxx - takie oszołomy będą do siebie idealnie pasować
Drogi MM, choć zgadzam się co do tego co napisałeś, to muszę wymoderować, gdyż nie chcemy polityki na tym forum. Kropka.
Szabla - Nie 25 Lip, 2010