forum.optyczne.pl

Lampy błyskowe i oświetlenie - która lampa lepsza dla amatora (Sunpak, Tumax, Yongnuo)

wlochaty - Czw 26 Sie, 2010
Temat postu: która lampa lepsza dla amatora (Sunpak, Tumax, Yongnuo)
Witam wszystkich proszę was o radę. Chce kupić zewnętrzna lampę błyskową ale w granicach 300 zl. i nie mogę już wydać ani grosza więcej dlatego proszę o nie pisanie komentarzy w stylu -dołóż lepiej do sb-800 bo po prostu mnie teraz na to nie stać. Moj aparat to Nikon d60. Podkreślam jestem amatorem a nie mogę korzystać z wbudowanej lampy gdyż jest zepsuta:( koszt naprawy jest w przybliżeniu podobny właśnie do tych lamp a myślę że jakie by one nie były to pewnie i tak są lepsze niż wbudowana lampa.

Znalazłem na allegro 3 lampy w tych granicach cenowych i proszę pomóżcie mi któraś wybrać

Lampa SUNPAK RD2000
https://ssl.allegro.pl/lampa-sunpak-rd2000-nikon-d40x-d60-d200-d300-i-ttl-i1202201360.html

Tumax 983 AFZ
https://ssl.allegro.pl/tumax-983-afz-lampa-blyskowa-nikon-nowosc-2010-i1188180186.html

Speedlight Flash YN-460
https://ssl.allegro.pl/speedlight-flash-yn-460-dla-nikon-d90-d80-d70s-d60-i1197696264.html

komor - Czw 26 Sie, 2010

wlochaty, wpisz w wyszukiwarkę forumową nazwy "Sunpak" oraz "Tumax", w tym dziale, to wyskoczą Ci wątki na ten temat. Niezbyt ich wiele i jak pamiętam niewiele osób dzieliło się swoimi opiniami na ich temat.
jaad75 - Czw 26 Sie, 2010