|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze obiektywu - Canon 500d + obiektyw na poczatek (calosc2500zl)
login_87 - Pon 06 Wrz, 2010 Temat postu: Canon 500d + obiektyw na poczatek (calosc2500zl) Witam,
Kilka dni temu mialem mozliwosc kupienia aparatu w usa niestety nie zdazylem (a moze na szczescie?). Jestem totalnym amatorem i nigdy na dluzej nie obcowalem z lustrzanka (5 lat temu bawilem sie troche 350d kumpla). Na szybko zdecydowalem sie na Canona 500d body bez obiektywu bo pomyslalem ze troche poczytam i w Polsce cos kupie ale biorac pod uwage ze teraz mam wiecej czasu na wybor (kolejny transport z usa bedzie koncem roku) obiektyw tez zakupie za granica. Na calosc nie chcialbym wydac wiecej niz 2500zl. To juz raczej gorna granica tego co moge wydac. Wiem ze u nas to starczy na 500d+kit + pare drobiazgow ale w usa sprawa wyglada troche ciekawiej. Samo body to koszt okolo 400USD (1200zl) wiec jeszcze troche pozostaje na obiektyw. I teraz moje pytanie czy warto kupowac cos lepszego od kita(18-55) na poczatek biorac pod uwage ze moja wiedza na temat fotografii jest zadna. Czy moze warto byloby wydac troche wiecej i kupic cos co w przyszlosci da mi troche wiecej mozliwosci. A teraz co chcialbym fotografowac. Napewno jakies widoczki, mieszkam w gorach wiec chetnie bym cos tam popstrykal. Do tego napewno architektora, czasem cos na jakiejs imprezie czy spotkaniu rodzinnym ale w sumie do tego mam kompakt panasonic tz1 i fz28.
Prosilbym o pomoc. Przejrzalem juz sporo tematow ale chyba musze sie troche podszkolic bo czasem nie mam pojecia o czym piszecie... Pozdrawiam
Baku - Pon 06 Wrz, 2010
Zdecydowanie warto wykorzystać okazję. Co prawda kurs zł/$ nie jest przesadnie zachęcający, ale...
Do Twoich zastosowań na początek według mnie najlepszy by był 15-85IS. Na ebayu jego ceny zaczynają się jednak gdzieś od 735$ - jak uda Ci się trafić go gdzieś taniej to kup.