|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze obiektywu - co by tu wybrać...?
cicho-Sza! - Pią 22 Paź, 2010 Temat postu: co by tu wybrać...? Witam serdecznie.
Posiadam canona eos 20d z całkowicie podstawowym obiektywem (lens ef 50mm 1:1.4), który już od dłuższego czasu nie dawał mi satysfakcji, ostatnio na dodatek się zepsuł, co daje mi pretekst do zakupu nowego z całkowicie czystym sumieniem.
Funduszy nie mam za wiele, powiedzmy 1000 zł.
Proszę więc o polecenie mi dobrego, uniwersalnego obiektywu dla, powiedzmy, średnio zaawansowanego użytkownika.
Z góry dziękuję.
hijax_pl - Pią 22 Paź, 2010
cicho-Sza!, aby pomóc wskazać zamiennik do tak "zupełnie podstawowego szkła" może powiesz chociaż co masz na myśli mówiąc "przestał wystarczać"? Za szeroko się zrobiło? A może brakowało tej szerokości? Czy też przydałoby się jaśniej?
cicho-Sza! - Pią 22 Paź, 2010
hm, trudno powiedzieć. heh.
chciałabym, by zoom był...
eh, nie znam się obiektywach w ogóle.
hijax_pl - Pią 22 Paź, 2010
Ale zoom w którą stronę? >50mm czy <50mm? W sumie za 1000zł to dość dużego wybory nie ma. No i jakość może Cię nie zachwycić po doświadczeniach z 50/1,4
Arek - Pią 22 Paź, 2010
Jak lekko przekroczysz 1000 zł to możesz pomyśleć nad 18-135 IS albo jaśniejszą ale krótszą Sigmą 17-70 mm.
komor - Pią 22 Paź, 2010
Miałem napisać to, co Arek, ale już napisał.
jaad75 - Pią 22 Paź, 2010
Masakra...
as... - Pią 22 Paź, 2010
Bądź jak będziesz twardy i pójdziesz i poprzebierasz jak jabłka na bazarze to można trafić ładnego optycznie i trafiającego w punkt tamrona 17-50 f2.8.
tylko musisz dołożyć 200-300pln to tego tysiąca który posiadasz.
Będzie to bardzo uniwersalne szkiełko w miare jasne.
MM - Sob 23 Paź, 2010
jaad75 napisał/a: | Masakra... |
Jeżeli to odnośnie tego 18-135 lub Sigmy 17-70 to pomyślałem to samo. Facet miał 50/1.4, jak zobaczy co produkują te propozycje modów to się załamie.
Jak dla mnie zostaje dołożyć do Tamrona 17-50/2.8.
komor - Sob 23 Paź, 2010