|
forum.optyczne.pl
|
 |
Lampy błyskowe i oświetlenie - ustawienie lamp w studiu
ketrab - Sob 23 Paź, 2010 Temat postu: ustawienie lamp w studiu Witam
Mam dwie lampy Quantuma jedna 600r+digital druga 300r+digital do tego ma lampe błyskowa speedlight 580 II , czarne i białe tło 2,75 m szerokie 5 metra dlugie.
Mam dwa softboxy 80/120 i parasolke białą.
Jak ustawić lampy aby zdjęcia wychodziły ostre doświtlone i co najważniejsze aby kolory osoby fotografowanej były ciepłe...
Pozdrawiam
Aparacik to canon 5d mark II a obiektyw na razie tylko canon II 50mm/1,8
hijax_pl - Sob 23 Paź, 2010
ketrab napisał/a: | Jak ustawić lampy aby zdjęcia wychodziły ostre doświtlone |
Skierować je na to co fotografujesz
ketrab napisał/a: | co najważniejsze aby kolory osoby fotografowanej były ciepłe... |
W lampach nie ma niestety takiego wihajstra
A tak na poważnie - masz światłomierz? Wiesz co nie co o oświetleniu studyjnym?
ketrab - Sob 23 Paź, 2010
Jestem laikiem jeśli chodzi o te sprawy a światłomierza niestety nie mam.. dopiero się uczę i liczę na pomoc...
Polecacie jakiś światłomierz ... nie koniecznie drogii
To może czas zacząć od poczytania czegoś, na pierwszy ogień może iść to: http://www.cyberfoto.pl/s...ly-poradnik.htm
Światłomierz - jakikolwiek z pomiarem błysku.
ketrab - Sob 23 Paź, 2010
Pytam tutaj bo może ktoś ma podobny zestaw do mojego i wie co jak usawić...
Poczytać też nie zaszkodzi hehe
ketrab, ustawiasz według potrzeb. Wg efektu jaki chcesz uzyskać. Poczytaj o świetle kluczowym i wypełniającym. O potrzebie podświetlania tła itp itd.
komor - Nie 24 Paź, 2010