forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Canon vs Nikon do 2250zł

filippo1990P - Pią 29 Paź, 2010
Temat postu: Canon vs Nikon do 2250zł
Witam, chciałbym kupić Canona lub Nikona do 2200-2300zł.
Jestem amatorem, zdjęcia robię w trybie M, preselekcji czasu i preselekcji przesłony.
Od aparatu i obiektywu oczekuje :
1 dobra jakość wykonania, nic nie trzeszczy, nie stuka i puka
2 dobry uchwyt - miałem w ręku C1000D i C500D i ND5000 - 1 - do dupy, 2 - dobrze , 3 - dobrze się trzyma
3 dobra jakość zdjęć - do ISO800 włącznie - bardzo mało szumu
4 dobra ostrość zdjęcia - by na przesłonie F8,0 -> f5,6 było ostro a nie mgiełka
5 odwzorowanie kolorów - czerwony to czerwony a nie różowy
6 szybkość działania - szybkie włączenie i wyłączenie, wejście do odtwarzania zdjęć - 0,5 sekundy lub szybciej
7 szybkie ostrzenie - ale to od obiektywu zależy
8 duży wybór obiektywów
9 łatwość zmiany parametrów

Najważniejsze punkty :
1,2,3,4,6,7

Na to wszystko 2200 +/- 100zł
Na początek kit, 18-55IS albo 18-55mm VR

kozidron - Pią 29 Paź, 2010

filippo1990P napisał/a:
Witam, chciałbym kupić Canona lub Nikona do 2200-2300zł.
Jestem amatorem, zdjęcia robię w trybie M, preselekcji czasu i preselekcji przesłony.
Od aparatu i obiektywu oczekuje :
2 dobry uchwyt - miałem w ręku C1000D i C500D i ND5000 - 1 - do dupy, 2 - dobrze , 3 - dobrze się trzyma
4 dobra ostrość zdjęcia - by na przesłonie F8,0 -> f5,6 było ostro a nie mgiełka
6 szybkość działania - szybkie włączenie i wyłączenie, wejście do odtwarzania zdjęć - 0,5 sekundy lub szybciej
8 duży wybór obiektywów

Najważniejsze punkty :
1,2,3,4,6,7

Na to wszystko 2200 +/- 100zł
Na początek kit, 18-55IS albo 18-55mm VR

widać, że mniej więcej wiesz czego chcesz, teraz tylko musi upłynąć trochę czasu, zebyś zdał sobie sprawę że w tej cenie (jeżeli nówka) jest to mało mozliwe, szczególnie jeżeli chodzi o jakość szkieł i szybkość af, bo jeżeli ergonomia 500D ci pasuje no to okey :razz: :wink: