forum.optyczne.pl

Sklepy i promocje - Pixmania, pierwszy i ostatni raz

Fawu - Pią 29 Paź, 2010
Temat postu: Pixmania, pierwszy i ostatni raz
Nigdy więcej, Zamówiłem sigma 17-70 do Canona, otrzymałem do Pentaxa.
Do tego twierdzą (b.o.),że taki zamówiłem! Odesłanie wiąże się z posiadaniem drukarki (należy wydrukować i ponaklejać druki) i wysyłka do Francji (100zł to minimum). Czekam na zwrot pieniędzy drugi tydzień, chyba nie obędzie się bez sądu albo konsumenckiego albo cywilnego, na razie czekam.
Aha, do wysyłki obiektyw w pudełku, lata wewnątrz dużego pudełka, razem z gratisem (smycz Pixmanii). Czas dostarczenia podobny do naszych sklepów internetowych (przy najmniejszych opłatach). Cholercia, zachciało mi się to mam :-(
Ciekawe jak ktoś kupi np. TV albo lodówkę i się pomylą??!!

kozidron - Sob 30 Paź, 2010

Cytat:
Ciekawe jak ktoś kupi np. TV albo lodówkę i się pomylą??!!


te urządzenia na szczęście nie mają bagnetu ale swoją drogą skoro masz dowód, że zamówiłeś na canona to jak mogą twierdzić, że na pentaxa :shock: ?

Fawu - Sob 30 Paź, 2010

No tak ale można pomylić model.
Na potwierdzeniu które otrzymałem na email, nie jest podany bagnet!!! a ja nie zaskoczyłem,że może być taaaaki!!! numer. na fakturze (którą trzeba sobie wydrukować) natomiast, już jest napisane,że wysłali do Pentaxa. Ech.....

MC - Sob 30 Paź, 2010

Przykra nauczka, żeby nie kupować w najtańszym sklepie.
iMariush - Sob 30 Paź, 2010

Dokładnie, droższy towar najlepiej w sprawdzonych sklepach brać..
moronica - Sob 30 Paź, 2010

skad ja to znam. pixmania wisi mi wage lazienkowa, juz wiecej tam nie kupowalam. i ich ceny wcale nie sa jakies super okazyjne
Fawu - Sob 30 Paź, 2010

MC napisał/a:
Przykra nauczka, żeby nie kupować w najtańszym sklepie.


Nie stać mnie na kupowanie w najdroższym :mrgreen: i nie mam absolutnie nic z ... masohisty :smile:

Domniemywam.... że pixjaja nie mieli, bo np. w Redcoon też nie meli (ale tu było napisane kiedy orientacyjnie będą) no i wsadzili do paczki co mieli na magazynie.
Teraz, to nie wiem czy szybciej bym nie odzyskał kasy sprzedając go np. na Allegro, tylko dlaczego ja mam cierpieć, kombinować za czyjąś niekompetencje.

MC - Sob 30 Paź, 2010

Fawu, wcale nie sugeruję, aby kupować w najdroższym, bo i mnie na to nie stać.
Ja w pix... nic nie kupiłem choćby dlatego, że na KKM kolega miał nieciekawą przygodę z nimi, a inni potwierdzili, że należy ich omijać szerokim łukiem.

4motion - Nie 31 Paź, 2010

Też słyszałem wiele negatywnych opinii o tym sklepie.
OrzelPiotr - Wto 23 Lis, 2010

Ponad dwa lata temu kupiłem u nich pilota uniwersalnego Logitech Harmony Myszke i klawiaturę - na ten moment ceny były bardzo konkurencyjne (ponad 150 zł taniej niż u konkurencji). Niestety przesyłka się strasznie wlokła (magazyn był za granicą). Towar jednak dotarł. Pamiętam, że pudełko było rozerwane, ale mimo tego niczego nie brakowało. Nie wiem czy coś się od tego czasu zmieniło ale trzeba było płacić z góry. Jakiś czas później chciałem od nich kupić Tamrona 200-500 - wyszła jednak dziwna sprawa z niepełnym zestawem akcesoriów (brak futerału) tym samym odstąpiłem od zamówienia. Ogólnie chyba bym się kolejny raz nie zdecydował.
Fawu - Sro 24 Lis, 2010

Niestety, nie zwracają całej wpłaconej kwoty,że o kosztach zwrotu nie wspomnę.
Co ciekawe, przeglądając Allegro trafiłem na osobę równie jak ja oszukaną i chodzi o tę samą Sigmę tylko całkiem odwrotnie chciał na Pentax'a, a otrzymał do Canona, jakby ciut wcześniej tobyśmy zamienili, a tak to ja jestem w plecy, a koledze może się uda odsprzedać.
*****Przestrzegam przed Pixmania********

wed - Czw 16 Gru, 2010

Czołem, z mojego doświadczenia w takich sprawach warto się zgłosić do rzecznika praw konsumenta, jeśli normalne zdroworozsądkowe działania nie przynoszą skutku. Nie twierdzę, że w każdym przypadku to działa skutecznie, ale z kilku mi znanych wynika, że warto. Znam przykład gościa, który odesłał do sklepu towar w stanie nie nadającym się do spzredaży dalszej bo nie doczytał czegoś i stwierdził, ze już nie chce. Sklep nie chciał przyjąć zwrotu, bo towar miał lekkie uszkodzenie, klient twierdził natomiast, ze "to nie on". Sklep nie chciał oddać kaski więc klient zgłosił się do rzecznika. Krótka piłka była, sklep został wezwany do oddania pieniędzy i nie ważne było, że nikt od strony rzecznika praw konsumenta nie widział na oczy uszkodzonego towaru.... Sklep dla świętego spokoju oddał pieniądze. Nie zachęcam do naciągania, ale uważam, że w takich sprawach może to być skuteczna forma walki o swoje...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group