forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - D7000, czy D300s - dylemat

bodzio239 - Sro 10 Lis, 2010
Temat postu: D7000, czy D300s - dylemat
Witam.
Ponieważ sam nie jestem w stanie podjąć decyzji w sprawie zakupu nowej lustrzanki Nikon po sprzedaniu D90 proszę o pomoc w wyborze pomiędzy D300s a D7000, albowiem tylko te dwa typy wchodzą w rachubę. Zaznaczam, iż jestem amatorem ,a fotografią zajmuję się wyłącznie na użytek własny i bardzo to lubię. Zdaje sobie sprawę z faktu, iż D7000 to sprzęt nowy i nie sprawdzony ,ale pomimo to proszę o wszelkie za i przeciw . Nie posiadam wiedzy fotograficznej i dlatego trudno mi jest porównywać. Zwracam się do mądrzejszych od siebie ponieważ na tym forum ich nie brakuje. Pozdrawiam bodzio239 czyli po prostu Bogdan.

hijax_pl - Sro 10 Lis, 2010

A dlaczego sprzedałeś D90?
B o g d a n - Sro 10 Lis, 2010
Temat postu: Re: Prośba
bodzio239 napisał/a:
Witam.
Ponieważ sam nie jestem w stanie podjąć decyzji w sprawie zakupu nowej lustrzanki Nikon po sprzedaniu D90 proszę o pomoc w wyborze pomiędzy D300s a D7000, albowiem tylko te dwa typy wchodzą w rachubę. Zaznaczam, iż jestem amatorem ,a fotografią zajmuję się wyłącznie na użytek własny i bardzo to lubię. Zdaje sobie sprawę z faktu, iż D7000 to sprzęt nowy i nie sprawdzony ,ale pomimo to proszę o wszelkie za i przeciw . Nie posiadam wiedzy fotograficznej i dlatego trudno mi jest porównywać. Zwracam się do mądrzejszych od siebie ponieważ na tym forum ich nie brakuje. Pozdrawiam bodzio239 czyli po prostu Bogdan.

Witam imiennika. :wink:

Dwa cytaty z wątku o D7000:
MM napisał/a: