forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Sony Alpha - jaki model kupić?

daan - Nie 19 Gru, 2010
Temat postu: Sony Alpha - jaki model kupić?
Witam.

Chcę kupić aparat. Mam do wydania 1500 - 1700 zł. (Cena zawierać ma body + obiektyw w zestawie)
Mam swoją ulubioną markę SONY Alpha. Tą markę lubię i cenie (mam TV Sony Bravia) a i podobają mi sie wizualnie te aparaty.

Nie wiem jednak jaki typ wybrać i proszę o poradę.

Jestem amatorem i raczej nie bede sie bawił w profesjonalne pstrykanie a raczej to będą zdjęcia z domowych imprez, wakacji czy przy ognisku ze znajomymi.

Chcę mieć możliwość nagrywania filmów HD + wyświetlacz LCD z tyłu.
Stabilizator obrazu i jakiś zoom w miarę możliwości jak najlepszy.

Czy coś możecie polecić?

P.S. Odrazu odpowiadam na pytanie dlaczego chce SONY?
Nie wiem. Po prostu tak mi się ubzdurało. Podoba mi się a przekonanie do marki robi swoje. Niewiem czy to dobrze czy nie.

MM - Nie 19 Gru, 2010
Temat postu: Re: Sony Alpha - jaki model kupić?
daan napisał/a:

Mam swoją ulubioną markę SONY Alpha. Tą markę lubię i cenie (mam TV Sony Bravia) a i podobają mi sie wizualnie te aparaty.

Ręce opadają. To jak ja mam TV Samsunga to ma mi się podobać cała reszta tej firmy? :shock:

Za 1500 zł to sobie kup kolego dobry kompakt. Np. Canona SX30IS. Będzie duży zoom, świetna stabiolizacja, cudownie leży w dłoni i na dodatek kręci filmy i ma LCD... z tyłu :mrgreen:

RB - Nie 19 Gru, 2010
Temat postu: Re: Sony Alpha - jaki model kupić?
daan napisał/a:
Witam.

Chcę kupić aparat. Mam do wydania 1500 - 1700 zł. (Cena zawierać ma body + obiektyw w zestawie)
Mam swoją ulubioną markę SONY Alpha.

Chcę mieć możliwość nagrywania filmów HD + wyświetlacz LCD z tyłu.
Stabilizator obrazu i jakiś zoom w miarę możliwości jak najlepszy.

Czy coś możecie polecić?

No to masz bidoku mały, malutki problem, problemik taki...
Żadne Sony alfa dostępne dziś za te pieniądze nie nagrywa filmów.