|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze obiektywu - obiektyw do macro
hubs - Pon 27 Gru, 2010 Temat postu: obiektyw do macro WITAM!!!
Na początek zacznijmy od tego, że jestem nowy na forum, witam wszystkich!!!
teraz przejdę do tematu, więc chciałbym zakupić obiektyw do macro, posiadam sony alpha 290, może na sam początek napisze, że jestem w tym zielony. Narazie ktoś mi 2 obiektywy podał jak by ktoś mógł mi napisać czy w ogóle opłaca się je kupować :
http://tamron.pl/?/content/czytaj/tamron_70-300
http://tamron.pl/?/content/czytaj/tamron_18-200
chyba że ktoś mógł by mi podać coś lepszego w tym przedziale cenowym, był bym bardzo wdzięczny , coś droższego za bardzo nie wchodzi w grę bo jestem jeszcze wędkarzem i studentem, to bym za bardzo finansowo nie wyrobił
pozdro
MM - Pon 27 Gru, 2010
To co podałeś powyżej to nie są obiektywy do macro. Tamron ma inne.
Pierwszy http://www.cyfrowe.pl/apa...1:1-/-sony.html
Drugi http://www.cyfrowe.pl/apa...p-di-makro.html
hubs - Pon 27 Gru, 2010
tzn to co wymieniłem to co to jest bo już nic nie łapie??
MM - Pon 27 Gru, 2010
hubs napisał/a: | a coś z macro jesteś w stanie coś wymienić??? |
Pisałeś jak szukałem. Masz powyżej.
Są inne firmy. Sony też coś ma.
hubs - Pon 27 Gru, 2010
a ha, dzięki, a to co podałem jak byś mi mógł napisać to do czego są??
MM - Pon 27 Gru, 2010
hubs napisał/a: | a ha, dzięki, a to co podałem jak byś mi mógł napisać to do czego są?? |
Hmm.. do robienia zdjęć
Jeden to uniwersalny podstawowy amatorski teleobiektyw, drugi uniwersalny superzoom. Mają w nazwie macro. Takiego zbliżenia jak te co podałem nie zrobią. Jakość optyczna o dwie, trzy klasy gorsza. Jest tylko jedno ALE, obiektywy które podałem nadają się generalnie tylko do macro lub do portretu. Nie są to jakieś uniwersalne obiektywy.
kasiakaaz - Pon 27 Gru, 2010