forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - zakup canona eos 1000d - czy warto ?

barwnezycie - Nie 02 Sty, 2011
Temat postu: zakup canona eos 1000d - czy warto ?
Witam

Jak w temacie mam zamiar kupić Canona eos 1000d, a potem sprawić sobie jakiś dobry obiektyw. Jestem amatorką, a nie mam pieniędzy na lepszy sprzęt. Chciałabym się dowiedzieć czegoś więcej na jego temat i czy doradzacie mi jego zakup.

Pozdrawiam.

moronica - Nie 02 Sty, 2011

samym korpusem zdjec nie zrobisz, rozumiem ze chcesz go kupic z 18-55? moze chociaz udaloby sie z 18-135? albo ze stalka 50mm?
jesli masz budzet tylko na korpus entry-level to w zasadzie kazdy aparat da ci podobne rezultaty wiec nie ma sie co zastanawiac

Wujek_Pstrykacz - Nie 02 Sty, 2011

Ja myślę, że warto, sam go w zeszłym roku kupiłem. :grin:
I wcale nie jest taki zły jak go opisują :razz:

Sunders - Nie 02 Sty, 2011

barwnezycie napisał/a:
Chciałabym się dowiedzieć czegoś więcej na jego temat

Czy to nie wystarczy?:
http://www.optyczne.pl/83..._EOS_1000D.html
barwnezycie napisał/a:
czy doradzacie mi jego zakup

Jak na lepszy sprzęt nie ma kasy, to jak najbardziej warto kupić canona 1000d.

jaad75 - Nie 02 Sty, 2011

A może warto jednak dozbierać trochę? Moim zdaniem, szkoda kasy na ten aparat, a jak nie masz pieniędzy, to kup przyzwoite używane body - z całą pewnością lepiej na tym wyjdziesz.
tkosiada - Nie 02 Sty, 2011

napisz co chcesz fotografować i ile $ możesz na to przeznaczyć
panmarecq - Pon 03 Sty, 2011

Jak nie przeraża Ciebie używany sprzęt to Canon 30D chodzi po ok. 1100 zł. Myślę że będzie to o wiele lepszy wybór i zostanie więcej kasy na obiektywy :) .
barwnezycie - Pon 03 Sty, 2011

tkosiada napisał/a:
napisz co chcesz fotografować i ile $ możesz na to przeznaczyć