|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - zakup canona eos 1000d - czy warto ?
barwnezycie - Nie 02 Sty, 2011 Temat postu: zakup canona eos 1000d - czy warto ? Witam
Jak w temacie mam zamiar kupić Canona eos 1000d, a potem sprawić sobie jakiś dobry obiektyw. Jestem amatorką, a nie mam pieniędzy na lepszy sprzęt. Chciałabym się dowiedzieć czegoś więcej na jego temat i czy doradzacie mi jego zakup.
Pozdrawiam.
moronica - Nie 02 Sty, 2011
samym korpusem zdjec nie zrobisz, rozumiem ze chcesz go kupic z 18-55? moze chociaz udaloby sie z 18-135? albo ze stalka 50mm?
jesli masz budzet tylko na korpus entry-level to w zasadzie kazdy aparat da ci podobne rezultaty wiec nie ma sie co zastanawiac
Wujek_Pstrykacz - Nie 02 Sty, 2011
Ja myślę, że warto, sam go w zeszłym roku kupiłem.
I wcale nie jest taki zły jak go opisują
Sunders - Nie 02 Sty, 2011
barwnezycie napisał/a: | Chciałabym się dowiedzieć czegoś więcej na jego temat |
Czy to nie wystarczy?:
http://www.optyczne.pl/83..._EOS_1000D.html
barwnezycie napisał/a: | czy doradzacie mi jego zakup |
Jak na lepszy sprzęt nie ma kasy, to jak najbardziej warto kupić canona 1000d.
jaad75 - Nie 02 Sty, 2011
A może warto jednak dozbierać trochę? Moim zdaniem, szkoda kasy na ten aparat, a jak nie masz pieniędzy, to kup przyzwoite używane body - z całą pewnością lepiej na tym wyjdziesz.
tkosiada - Nie 02 Sty, 2011
napisz co chcesz fotografować i ile $ możesz na to przeznaczyć
panmarecq - Pon 03 Sty, 2011
Jak nie przeraża Ciebie używany sprzęt to Canon 30D chodzi po ok. 1100 zł. Myślę że będzie to o wiele lepszy wybór i zostanie więcej kasy na obiektywy .
barwnezycie - Pon 03 Sty, 2011
tkosiada napisał/a: | napisz co chcesz fotografować i ile $ możesz na to przeznaczyć |