forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze obiektywu - Dodatkowe obiektywy do Canon 550d+kit

minik - Sro 05 Sty, 2011
Temat postu: Obiektywy uzupełniające do EOS550d + kit
Witam,

Od miesiąca jestem posiadaczem EOS550d+18-55IS. Zaczynam myśleć o zakupie dodatkowych obiektywów. Jestem amatorem, no może trochę zaawansowanym już teraz. Planuję przyszłościowo zakup:
1. Canon EF 50mm f/1.8 II - potrzebuję jasny obiektyw do zdjęć w pomieszczeniach
2. Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS.

Proszę Was o pomoc w wyborze, o Wasze zdanie w tym temacie.

Pozdrawiam

Sunders - Sro 05 Sty, 2011

Najlepiej jeden i drugi :smile: Jesli musisz wybierać, to wybór zależy od potrzeb=preferowanego rodzaju fotografii :?:
Sunders - Sro 05 Sty, 2011

Nie dubluj tematu.
Baku - Sro 05 Sty, 2011

Stałkę 50/1.8 zawsze warto kupić, bo dobra i tania.
Co do tele-zooma to skoro rozważasz jego zakup, to i widzisz dla niego zastosowanie. Można kupić nowy teleobiektyw ciut taniej, ale ja bym nie polecał.
Gdybyś przywitał się nagle z większym dopływem gotówki to warto rozważyć 70-300IS lub 70-200/4.

komor - Sro 05 Sty, 2011

minik, nie wysyłamy tych samych tematów do różnych działów. Zapoznaj się z regulaminem. Scaliłem. Ponadto, w sumie jest już parę podobnych tematów, w dziale Pomagamy w wyborze obiektywu.
minik - Sro 05 Sty, 2011

A więc tak.

Przepraszam za umieszczenie tego tematu w dwóch działach. Niestety nie mogłem tego naprawić przed pracą, chciałem to zrobić teraz.

komor,
Jeśli są podobne tematy to proszę o linki, chętnie poczytam.

Pozdrawiam

baracuda - Sro 05 Sty, 2011

komor napisał/a:
minik, nie wysyłamy tych samych tematów do różnych działów. Zapoznaj się z regulaminem. Scaliłem. Ponadto, w sumie jest już parę podobnych tematów, w dziale Pomagamy w wyborze obiektywu.

minik napisał/a:
komor,
Jeśli są podobne tematy to proszę o linki, chętnie poczytam.

kliknij na Pomagamy w wyborze obiektywu , komor napisał Ci to wcześniej :lol:

cartman1285 - Sro 05 Sty, 2011