|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze obiektywu - Pomoc w dokonaniu wyboru Canon vs. Tamron
Lotzu - Czw 06 Sty, 2011 Temat postu: Pomoc w dokonaniu wyboru Canon vs. Tamron Witam potrzebuje pomocy w wyborze pomiędzy:
1. Canon EF 70-300 mm f/4-5.6 IS USM
2. Tamron SP 70-300 mm f/4-5.6 Di VC USD
http://www.optyczne.pl/po...d0=145&add1=916
Ma ktoś jakieś doświadczenia z w/w szkłami ?
dj_tomek - Czw 06 Sty, 2011
Posiadam Tamrona. Jestem wieloletnim amatorem a dopiero teraz kupiłem tele, ponieważ nie jest to zakres jakiego używam najczesciej. Na moje potrzeby jest świetny, naprawdę kapitalnie pracujący AF, jeszcze bardziej genialna stabilizacja ( naprawdę niesamowicie wydajna). Dodam, że używam z canonowską puszką. Ostry nawet na 300 mm. Mialem podobny dylemat, zdecydowałem się na niego ponieważ ufam optyce Tamrono a skoro dodali nowy naped to tymbardziej mnie to przekonało. Stabilizacja w Canonie nie jest aż tak wydajna i PODOBNO trafiaja sie egzemplaże nieudane oraz szwankuje AF. Osobiście nie pracowałem na nim, więc więcej nic nie powiem. Z Tamrona jestem niesamowicie zadowolony. Ale ktoś kto na tym zarabia i ma sprecyzowane wymagania mogłby sugerować najtańszą elkę, czytaj 70/200 f4, jednak 70-300 Canona już chyba nie.
Pozdrawiam
komor - Czw 06 Sty, 2011
Lotzu, w tym temacie masz parę informacji, w tym porównanie Tamrona do Canona: Tamron SP 70-300 mm f/4-5.6 Di VC USD.
Lotzu - Czw 06 Sty, 2011
Dzięki czytałem.
lancer - Czw 06 Sty, 2011
Lotzu, miałem tego tamrona i był to najgorszy zakup jaki popełniłem podczas swojej dotychczasowej foto-przygody. Co oczywiście nie oznacza, że Canon będzie lepszy. Po prostu tele musi kosztować...
P_M_ - Czw 06 Sty, 2011
A moglbys byc bardziej konkretny? Silnik wysiadl, stabilizacja nie dzialala, mydlo bylo?