forum.optyczne.pl

Wolne tematy - Po co polskie menu w sprzęcie elektronicznym?

jaad75 - Sro 12 Sty, 2011
Temat postu: Po co polskie menu w sprzęcie elektronicznym?
Temat wyodrębiony z wątku: Polskie menu w 60D.

A kto włącza w aparacie polskie menu?!?

blaine - Sro 12 Sty, 2011

Zadziwiająco dużo osób, jaad75 ;)

Polskie menu w aparacie, system operacyjny, a nawet Photoshop po polsku... Niektórzy lubią sobie robić krzywdę... :roll:

jaad75 napisał/a:
Polskie menu w aparacie, system operacyjny, a nawet Photoshop po polsku... Niektórzy lubią sobie robić krzywdę... :roll:

Ciężko się nie zgodzić ;)
Z wykształcenia jestem informatykiem i nigdy, przenigdy, mając do wyboru polską i angielską wersję jakiegoś programu, nie zdecyduję się na wersję polską. ;)
Ale ja angielskiego zacząłem uczyć się niewiele później niż polskiego, więc może być mi łatwiej. Rozumiem osoby, które jednak ten polski wybierają. ;)

edmun - Sro 12 Sty, 2011

a ja używam polskiego menu w 40D odkąd go posiadam. Jestem informatykiem, angielski biegły w mowie jak i w piśmie... Co teraz? :grin:

Wyjątek potwierdza regułę, można by powiedzieć. ;)
To tylko kwestia gustu i osobistej wygody, ja jakoś jestem przyzwyczajony do angielskich sformułowań.
Nie będę nawet poruszał kwestii tłumaczeń coponiektórych programów na język polski, bo to temat na kompletnie inną dyskusję. ;)

edmun napisał/a:
a ja używam polskiego menu w 40D odkąd go posiadam. Jestem informatykiem, angielski biegły w mowie jak i w piśmie... Co teraz? :grin:
I po cholerę używasz tego menu po polsku? Jakieś logiczne uzasadnienie?
kozidron - Sro 12 Sty, 2011

jaad75 napisał/a:

Ja też mam polskie menu, pierwszy raz kiedy canon mi na to pozwolił włączyłem, żeby zobaczyć jak śmieszne nazwy "ponadawali" no ale w kolejnych puszkach tak jakoś z przyzwyczajenia już ustawiałem.