|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - jaki aparat? Benq e1460 czy coś innego?
montopeja - Czw 27 Sty, 2011 Temat postu: jaki aparat? Benq e1460 czy coś innego? witam, zastanawiam się nad kupnem aparatu.. tak do 400 zł max, ew. 450.
generalnie to jestem nowicjuszem i to będzie mój pierwszy aparat cyfrowy ;p wcześniej się korzystało z lustrzanek znajomych, ale mnie osobiście na nie nie stać ;]
zastanawiam się nad firmą BENQ.. generalnie nad modelem e1460 lub c1480, ale coraz mniej jestem przekonana o zakupie jakiegokolwiek ;/ obydwa mają funkcję LOMO i fisheye (zimulgowane, czy coś). wyczytalam, że jakośc zdjęcia nie zależy od megapikseli, ale od matrycy (?) chyba.. nie wiem, totalny ze mnie nowicjusz ;]
co polecacie tak do tej ceny 450 zł? ważne, żeby wychodziły naprawde ładne zdjęcia i miał pare funkcji
Martin___ - Pią 28 Sty, 2011
Jako nowicjusz, i w cenie max 450zł cokolwiek wybierzesz będzie ok.
Weź to co ma *mniej* mpix.
I ja bym nie kupował Benq, tylko jakiegoś Canona czy Panasonica.
montopeja - Pią 28 Sty, 2011
no właśnie wczoraj jeszcze popatrzyłam trochę na allegro i zastanawiam się nad Nikonem S8000 - owszem jest o wiele wiele droższy (jednak chłopak mi dołoży do niego więc można się skusi ), ma duży zoom (x10) optyczny no i 14 mpx.. albo właśnie Nikon s8000 albo s4000, z mniejszymi mpx też mnie zastanawia Canon a1100 is. i to raczej między tymi 3 aparatami bym się zastanawiała.. dobry wybór?
[ Dodano: Pią 28 Sty, 2011 12:44 ]
a właśnie, a benq c1450? czytałam że robi bardzo dobre zdjęcia, ale w filmach przy uzyciu zoomu zanika dźwięk ;/
wielbicielxx - Pią 28 Sty, 2011
http://www.optyczne.pl/in...p=dowolny&sort=
a ten ci sie nie podoba nie wiem tylko czy w cenie s8000 czy drozej on jest.
montopeja - Pią 28 Sty, 2011
hmm.. nie jest zły ale ludzie jakoś nie mają o nim dobrej opinii na tej stronie..