forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Canon EOS 450D+Tamron AF 18-200 mm

karolcia112 - Pon 31 Sty, 2011
Temat postu: Canon EOS 450D+Tamron AF 18-200 mm
Witam,
Zamierzam kupić lustrzanke. To będzie pierwszy taki aparat w moim przypadku ;) . Chciałabym sie poradzić. Może napiszę o co mi chodzi. Chcę kupić aparat, który nie będzie za skomplikowany ;) , a zrobi ładne zdjęcie. Nigdy nie interesowałąm się fotografią od strony technicznej i raczej się to znie zmieni. chodzi mi o aparat na wyjazdy, który wyjmę, zrobie fotkę i będzie oki ;) . W oko, cenowo, wpadł mi ten Canon. Chcę tak przeznaczyć max 2600 zł. Czy byłby to dobry wybór. A i co ważne, fajnie jakby robił też dobre zdjęcia wieczorm, np w mieszkaniu.
Pewnie niektórzy boki zerwa z tego postu, ale jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o fotografie...

blaine - Pon 31 Sty, 2011

Zapomnij o lustrzance i kup dobry kompakt. Lepiej na tym wyjdziesz ;)

karolcia112 napisał/a:
Chcę kupić aparat, który nie będzie za skomplikowany ;) , a zrobi ładne zdjęcie.

Sam fakt posiadania lustrzanki nie sprawi, że będziesz robić dobre, ładne zdjęcia. A biorąc pod uwagę, że...
karolcia112 napisał/a:
Nigdy nie interesowałąm się fotografią od strony technicznej i raczej się to znie zmieni

...to przewiduję, że nie będziesz potrafiła wykorzystać możliwości lustrzanki, a kupowanie lustra po to by tylko focić na Auto to jak dla mnie wyrzucanie pieniędzy w błoto.

komor - Pon 31 Sty, 2011

Taki ciemny megazoom 18-200 mm nie pozwoli Ci zrobić ładnych zdjęć wieczorem w mieszkaniu, bo przepuszcza mało światła. Rzeczywiście pojawiło się ostatnio parę kompaktów z górnej półki, które generalnie lepiej się nadają na maszynkę typu:
karolcia112 napisał/a:
chodzi mi o aparat na wyjazdy, który wyjmę, zrobie fotkę i będzie oki

Lustrzanka, to wbrew obiegowej opinii nie jest finał poszukiwań fotograficznych, ale dopiero początek. Początek wydatków na obiektywy i inne akcesoria.

kufel - Pon 31 Sty, 2011