forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - A55, 60D czy odpowiednik nikona, co kupic ?

sim0n - Sro 02 Lut, 2011
Temat postu: A55, 60D czy odpowiednik nikona, co kupic ?
Tak jak w temacie na dniach planuje zakup, mam metlik w glowie, bylem juz niemal zdecydowany na A55, ale... no wlasnie to ale mnie meczy caly czas, w jednym sklepie fachowiec powiedzial zebym nie bral pod uwage sonego (wtedy wahalem sie miedzy a33 a d90) w drugim facet powiedzial ze d90 to zabytek w porownaniu z A33/A55 i niewart swojej ceny, w kolejnym zrodle przeczytalem recenzje canona 60D i tak jak mozna sie domyslec mam budzet wahajacy sie w granicach 3200zl i jestem amatorem zacztnajacym przygode z fotografia, nie mam zamiaru przez najblizsze 3 lata zmieniac aparatu, co jedynie obiektyw.Planuje ladne zdjecia ze swoja dziewczyna na wakacjach :)

co doradzicie i polecicie z doswiadczenia i swojej wiedzy ?

prosilbym o zwiezle odpowiedzi co wybrac i dlaczego

maput - Sro 02 Lut, 2011

D90 ;)
To jest bardzo dobrze trzymający się zabytek. W tym budżecie kupisz go w kicie z 18-105. Zestaw marzeń jak się patrzy ;)

P_M_ - Sro 02 Lut, 2011
Temat postu: Re: A55, 60D czy odpowiednik nikona, co kupic ?
sim0n napisał/a:
Tak jak w temacie na dniach planuje zakup, mam metlik w glowie, bylem juz niemal zdecydowany na A55, ale... no wlasnie to ale mnie meczy caly czas, w jednym sklepie fachowiec powiedzial zebym nie bral pod uwage sonego (wtedy wahalem sie miedzy a33 a d90) w drugim facet powiedzial ze d90 to zabytek w porownaniu z A33/A55 i niewart swojej ceny, w kolejnym zrodle przeczytalem recenzje canona 60D i tak jak mozna sie domyslec mam budzet wahajacy sie w granicach 3200zl i jestem amatorem zacztnajacym przygode z fotografia, nie mam zamiaru przez najblizsze 3 lata zmieniac aparatu, co jedynie obiektyw.Planuje ladne zdjecia ze swoja dziewczyna na wakacjach :)

co doradzicie i polecicie z doswiadczenia i swojej wiedzy ?

prosilbym o zwiezle odpowiedzi co wybrac i dlaczego