|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - korpus + obiektyw. Wypowiedz sie :)
kuba2eko - Pon 14 Lut, 2011 Temat postu: korpus + obiektyw. Wypowiedz sie :) Witam,
Pisze do Was, ponieważ moj brak doswiadczenia przeszkadza mi w podjeciu odpowiedniej decyzji.
Jestem poczatkujacym, 100% amatorem fotografii. Przeszedlem przez etap kompatkow, wiec postanowilem, zachwycony artystycznymi efektami 'fotograficznej' pracy przyjaciol zakupic nowy aparat. I oto pojawil sie problem: Nie mam pomsylu co wybrac. Jaki kupic korpus oraz jakie szklo.
Chcialbym kupic odpowiedni korpus, nic naszpikowanego kosmiczna technologia, z ktorej nie bede w stani korzystac, lecz korpus za rozsadna cene oraz bardzo dobre szklo, ktore pozwoli mi na fotografowanie w miejscach niedoswietlonych (zalezaloby mi na jasnym obiektywie), w pomieszczeniach, w PODROZACH!!, poniewaz jestem zapalonym podroznikiem, oraz na swobodne 'portretowanie' przyjaciol w czasie wojazy.
I tu jest problem: nie wiem co wybrac. Uwazam, ze lepiej kupic mnie zaawansowany korpus, natomiast duze lepszy obiektyw, ktory pozwoli mi na wykorzystanie jego mozliwosci
Tak jak wspomnialem, jestem amatorem, ktory potrzebuje dobrego sprzetu do upamietniania swoich podrozy
Pomożecie?
Pozdrawiam,
kuba2eko
kasiakaaz - Pon 14 Lut, 2011
kuba2eko, napisz przede wszystkim co jest dla Ciebie rozsądną ceną, bo na tak sformułowany post, to ja powiem tak: kup tamrona 17-50/2,8 albo jakąś stałkę 30/50/85 ze światłem 1,2 - 1,8 i wszysto jedno co do niego podepniesz z drugiej strony...
kuba2eko - Pon 14 Lut, 2011
Za rozsadna cene? Sadze, ze 3500 zl na WSZYSTKO to absolutne maximum. Z checia przyjalbym wersja tanszego zestawu. I teraz pojawia sie pytanie. 17-50mm czy 30mm? OO. I jaki korpus? Co polecasz/polecacie do tego obiektywu?
Luke_S - Pon 14 Lut, 2011
Nikon D3100 lub Canon 550D lub Pentax K-r + Tamron 17-50 f/2,8 VC i po problemie.
maput - Pon 14 Lut, 2011