forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Który aparat jest bardziej profesjonalny?

adam tomaszewsk - Czw 17 Lut, 2011
Temat postu: Który aparat jest bardziej profesjonalny?
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ;-)

znam z opisów dwa body, które wydają mi się najbardziej optymalnym rozwiązaniem na początek przygody z foto. Mam na myśli : NIKON D90 oraz PENTAX K-R . Na jednym z forum dużo czytałem o obu aparatach, nawet były próby rozstrzygnięcia, który z nich jest lepszym rozwiązaniem. Tego dylematu jednak nie rozstrzygnięto jednoznacznie -i wydaje mi się to że rozumiem to. Jednak spróbuję raz jeszcze podjąć ten temat pod zapytaniem :
KTÓRY Z NICH WASZYM ZDANIEM ROBI BARDZIEJ PROFESJONALNE ZDJĘCIA PRZY WYKORZYSTANIU SZKŁA O WARTOŚCI DO. 1500ZŁ :???:

PS. Jestem absolutnym amatorem, a z czytancy przez mnie tematów wiem , że znacie się na rzeczy. Z góry dziękuję.
http://forum.optyczne.pl/...on_confused.gif

moronica - Czw 17 Lut, 2011

korpus moze oferowac wysoka rozdzielczosc, zakres tonalny, w sposob naturalny oddawac barwy, itd. rozdzielczosc/ostrosc zalezy rowniez od obiektywu, jak i glebia ostrosci, kolory, jakosc rozmycia tla. ale to fotograf robi zdjecia i czy beda "profesjonalne" to juz od niego zalezy

oba korpusy sa dobre jak i szkla do nich. dostepnosc szkiel do Nikona, zwlaszcza w Polsce, bedzie lepsza. 1500zl to stosunkowo niewiele jak na dobry obiektyw, choc to tez zalezy o jakich parametrach

jaad75 - Czw 17 Lut, 2011

adam tomaszewsk napisał/a:
KTÓRY Z NICH WASZYM ZDANIEM ROBI BARDZIEJ PROFESJONALNE ZDJĘCIA PRZY WYKORZYSTANIU SZKŁA O WARTOŚCI DO. 1500ZŁ :???:
Bardziej profesjonalne zdjęcia zrobi co najwyżej operator tego sprzetu. Lepszym aparatem jest zaś z całą pewnoscią D90 i nie ma co do tego żadnych watpliwości.
komor - Czw 17 Lut, 2011