|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Czy D 7000 jest "odpowiednio" lepszy od D 90
lucas - Sro 02 Mar, 2011 Temat postu: Czy D 7000 jest "odpowiednio" lepszy od D 90 Słowo "odpowiednio" użyte w temacie oznacza, że uzasadnia sprzedaż d 90 i dołożenie około 1200 zł do D 7000. Jestem amatorem,nie żyję z fotografii, to moje hobby, używam nikkora 35 1.8 i nowego tamrona 70 - 300 vc. Jedyne, czego w D 90, czasem mi brak, to migawka 1/7000 ( w słoneczny dzień przy n 35 1.8 1/4000 i sztuczne iso 100 nie wystarcza), przy fotografii lotniczej czasem przydałaby się większa prędkość i trochę lepsze (mniej zaszumione wysokie iso) i to w zasadzie wszystko no i czasem AF w gorszym świetle trochę długo się ustawia. Czy warto myśleć o D 7000 czy to tylko chciwość nowego gadżetu? dzięki
PiotrOs - Czw 03 Mar, 2011
Ja bym kupil filter szary, taniej wyjdzie a efekt ten sam
Chyba masz smaka na D7000 po prostu...
pan.tadeusz - Czw 03 Mar, 2011
http://forum.nikoniarze.p...564#post2144564
Bobby - Czw 03 Mar, 2011
lucas,
Roznica miedzy naswietleniem na 1/4000 a na 1/7000 wynosi mniej niz 1EV. Gdyby to bylo przynajmniej 2 lub 3EV...
Baku - Czw 03 Mar, 2011
D7000 jest niewątpliwie lepszym aparatem, ale..
wolałbym różnicę w cenie przeznaczyć na zaczyn finansowy do jakiegoś obiektywu.
D90 to na tyle dobry sprzęt, że wymiana go na inną puszkę DX ...w zasadzie bezpośredniego następce... jakoś mało mnie przekonuje.
maput - Czw 03 Mar, 2011
Też bym nie zamieniał. Skok jakościowy spory, ale D90 to wciąż świetny sprzęt...
komor - Czw 03 Mar, 2011
A ja, gdyby miało to kosztować rzeczywiście tylko 1200 zł to zmieniłbym D90 na D7000. Z wielu powodów, nie tylko migawki (tak nawiasem mówiąc to chyba 1/8000 a nie 1/7000?), ale też matrycy i ogólnego zwiększenia „klasy” w stosunku do poprzedniej półki D90.
hijax_pl - Czw 03 Mar, 2011