|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Nikon D7000 czy Sony A580
pabloitaliano - Nie 06 Mar, 2011 Temat postu: Nikon D7000 czy Sony A580 Witam serdecznie.
chciałbym zakupić lustrzankę,
tylko nie wiem, który model mam wybrać i dlatego zwracam się o pomoc w wyborze,
chciałbym żeby aparat dobrze spisywał się w fotografii reporterskiej.
proszę o pomoc(nie wiem czy to dobre porównanie ale zaryzykuję(jestem początkującym na forum optyczne.pl),
POZDRAWIAM
moronica - Nie 06 Mar, 2011
rodzaj uprawianej fotografii w rownym stopniu zalezy od korpusu jak i od obiektywu, czasem nawet bardziej od obiektywu. w reporterce przyda ci sie jak najsprawniejszy AF, rozwaz d300s. no i jasny obiektyw, czy to bedzie szerokokatny czy jakis zoom typu 70(80)-200 to juz zalezy od twoich preferencji
pabloitaliano - Nie 06 Mar, 2011
zastanawiałem się nad tymi dwoma modelami bo Nikon D300s to już troszkę drogi sprzęt jak na moje możliwości.
hijax_pl - Nie 06 Mar, 2011
pabloitaliano, a jaki obiektyw chcesz połączyć?
na początek interesuje mnie obiektyw stało-ogniskowy:
NIKON - Nikkor 50mm f/1.8 D AF lub Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX
SONY - Sony 50mm f/1.8 lub Sony 35 mm f/1.8 DT SAM
jaad75 - Nie 06 Mar, 2011
Wybór jest oczywisty - D7000 jest pod każdym względem lepszym korpusem.
pabloitaliano napisał/a: | NIKON - Nikkor 50mm f/1.8 D AF lub Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX | W związku z tym - bierz D7000
proszę o jakieś przykłady co jest za Nikonem a co za Sony(chyba że za sony nic nie przemawia).
pabloitaliano, za Sony nic nie przemawia.
No może tylko cena i ewentualnie stabilizacja w body, ale do reporterki to Ci się akurat nie przyda. A580, to po prostu korpus z niższej półki.
chodzi mi dokładnie o fotografię ślubną. więc proszę o pomoc co wybrać-może inny sprzęt nie przekraczający 4000zł
pabloitaliano, chcesz sie za fotografię ślubną zabierać z jedną stałką, bez lampy i przede wszystkim doświadczenia? W dodatku z budżetem 4000? Powodzenia...
chodziło mi o samo body.