forum.optyczne.pl

Warsztat foto, literatura, teoria, art - Fotoksiążka - jaki papier?

klimekkk - Sro 09 Mar, 2011
Temat postu: Fotoksiążka - jaki papier?
Zamierzam zamówić fotoksiążkę. Na jakim papierze - standardowy czy foto?
Nie mam możliwości podejścia do f.jokera żeby porównać osobiście. Pewnie ktoś z Was ma doświadczenie w tym temacie, więc co wybrać?

hijax_pl - Sro 09 Mar, 2011

klimekkk napisał/a:
A jaki zamierzasz efekt uzyskać?

Miły dla oka :)
Nie mam doświadczenia więc ciężko mi jednoznacznie powiedzieć.
Chcę coś co się podoba większości. Może z czasem wypracuje własny pogląd.

hijax_pl - Sro 09 Mar, 2011

klimekkk, nie wiem gdzie będziesz robił, bo rozrzut jakościowy jest straszny. No i techniki też różne. Fotoksiążka, na papierze foto, którą miałem (nie)przyjemność oglądać to wywołane zdjęcia na papierze fotograficznym podklejone na kartce - strony grube i sztywne, jak w książeczce dla małego dziecka ;)

No ale pewnie teraz to może jakieś super techniki mają, ale drukują a nie wywołują ;)

B o g d a n - Sro 09 Mar, 2011

klimekkk napisał/a:

Jeśli chcesz mieć najlepszą jakość, to koniecznie na papierze fotograficznym. Dopłacisz 20% więcej, ale oglądającym szczęka opadnie. :wink:

Papier fotograficzny daje dużo, dużo lepsze odwzorowanie barw zdjęć, które tam zamieścisz, a przecież o nie głównie chodzi, prawda?

Niedawno oglądałem pamiątkowy album wykonany na zwykłym papierze - masakra, kolory mdłe, szaro-bure, bee, ...

veenee - Sro 09 Mar, 2011

cos takiego powinno wygladac dosc dobrze:

http://www.photobox.pl/sk...owa-fotoksiazka

edmun - Sro 09 Mar, 2011

a jak ktoś potrzebuje naprawdę coś dobrego to polecam
www.najlepszefoto.pl

Pierwotnie miała to być Cewe fotoksiążka z fotojokera.