forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze obiektywu - Obiektyw do Canon 300D - Canon EF-S 17-85 f/4-5.6 IS USM

Box - Pon 18 Kwi, 2011
Temat postu: Obiektyw do Canon 300D - Canon EF-S 17-85 f/4-5.6 IS USM
Witam. Zastanawiam się nad kupnem obiektywu. Na początek kapitał był ok 600 PLN jednak w tej cenie nic mnie nie zainteresowało, zwiększyłem do 1000pln Wyszperałem ten obiektyw i czy on mi się zgra z tym leciwym aparatem ?? Dodam tylko Ze jestem amatorem i ten obiektyw ma mi wystarczyć ;) A może wy macie jakieś propozycje ?
kufel - Pon 18 Kwi, 2011

Box, czy bierzesz pod uwage tylko szkła systemowe?

a co do 17-85: jeśli będziesz unikał kombinacji szerokiego kąta i otwartej przesłony to ogólnie powinieneś być zadowolony :)

Box napisał/a:
Wyszperałem ten obiektyw i czy on mi się zgra z tym leciwym aparatem
nie powinno byc problemu ze zgraniem tego szkła i puszki.
Box - Pon 18 Kwi, 2011

Z racji tego ze jestem amatorem i jeszcze nie zmam wszystkich pojęć wiec się zapytam - co to są szkła systemowe ?
moronica - Pon 18 Kwi, 2011

szkla tego samego producenta co korpus ;)
Box - Pon 18 Kwi, 2011

jeśli w tej cenie będzie jakieś lepsze szkło i będzie jakiś adapter za pomocą którego połączę go z moim skromnym body to nie widzę żadnych przeciwwskazań ;)
maput - Pon 18 Kwi, 2011

Adapter ? Producenci niezależni też potrafią bagnet Canona skopiować ;)
Box - Pon 18 Kwi, 2011

Tak jednak czy dostane przejsciowke z filtra np 67 na 58 ??

tak
http://shop.ebay.pl/i.htm...d=p3286.c0.m283
tylko jesli zamontujesz 58mm filtr na obiektywie z gwintem 67 to bedzie winietowac (wyprzedzajac pytanie - masz slowniczek na optyczne.pl)

Box - Pon 18 Kwi, 2011

a jaki by był najlepszy obiektyw bez żadnych przejściówek itp tylko od razu z filtrem 58 mm do kwoty max 1k ?

http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?t=1578
Bobby - Wto 19 Kwi, 2011

Box,