forum.optyczne.pl

Lornetki - Bushnell Elite e2 - reklamacja

bazyl - Sob 23 Kwi, 2011
Temat postu: Bushnell Elite e2 - reklamacja
Witam Serdecznie,

W lornetce Bushnell Elite e2 po niecałym roku użytkowania, w prawym okularze, wokół źrenicy, na całej powierzchni czarnego tła pojawiły się jasne kropki. Widoczne są pod zwykłe dzienne światło, wygląda to tak, jakby przez czarne tło źrenicy prześwitywało światło. Dodatkowo prawa muszla oczna sama się wkręca, a patrząc pod słońce mam wrażenie, że w tym właśnie okularze pojawiają się większe refleksy świetlne niż w lewym.
Z lornetką byłem w firmie zajmującej się naprawą sprzętu optycznego i potwierdzili w/w wady, niestety nie potrafili określić ich przyczyny bez rozkręcenia lornetki. Sugerowali natomiast złożenie reklamacji w ramach dożywotniej gwarancji na ten produkt.
Na początku lutego tego roku złożyłem reklamację w Militaria.pl, niestety po niespełna dwóch miesiącach otrzymałem informację, że producent lornetki nie znalazł uszkodzenia, a reklamacja nie została uwzględniona (nie poprawili nawet luźnej muszli ocznej)
Jak sądzicie co może być przyczyną takiej wady i jak wyegzekwować naprawę.
W końcu 1720 zł jakie zapłaciłem za lornetkę to nie w kij dmuchał.

Arek - Sob 23 Kwi, 2011

Ujjj... brzydka sprawa. Miliratia w takim razie się nie popisały. Niestety nie wiem jak dalej się w takim razie postępuje. Może jakaś federacja konsumentów? Nie wiem, czy nie będzie potrzebna opinia rzeczoznawcy. MC z naszego forum może Ci pomóc.
MC - Sob 23 Kwi, 2011

W pierwszej kolejności sugeruję wizytę w sklepie z lornetką i pismem, że nie zgadzasz się z opinią serwisu. Oczywiście postaraj się to jak najdokładniej uzasadnić. Zażądaj ponownego przeprowadzenia ekspertyzy i doprowadzenia sprzętu do prawidłowego stanu. Warto też wskazać na renomę, markę Bushnell itp. Czasami to skutkuje. Jak to zawiedzie - będziemy kombinować dalej.
bazyl - Sob 23 Kwi, 2011

Właśnie wysłałem do Militarii wiadomość o poniższej treści:

Szanowni Państwo,
W dniu 06.02.2011, w ramach gwarancji oddałem do sklepu „Militaria.pl” Warszawa ul. Tamka 49, lornetkę firmy Bushnell Elite e2 model 620142 s/n AR00280.
Na miejscu została wystawiona karta serwisowa nr K/51632 z opisem uszkodzenia. Wada była widoczna i potwierdzona przez przyjmującego reklamację sprzedawcę.
Po okresie niespełna 2 miesięcy otrzymałem informację, że producent nie znalazł uszkodzenia. Podczas odbioru lornetki w dniu 23.04.2011 nie zostało mi przedstawione uzasadnienie tej decyzji, a informacja o stanie rzeczy była zdawkowo napisana długopisem na karcie serwisowej. Stanowczo nie zgadzam się z powyższą decyzją i uważam reklamacyjną lornetkę za produkt wadliwy. W związku z zaistniałą sytuacją domagam się od Firmy Handlowej „TM” i centrum naprawczego Firmy Bushnell pisemnego uzasadnienia w/w decyzji.

Jeżeli nie otrzymam w ciągu tygodnia odpowiedzi, udam się do sklepu osobiście i przedstawię moje żądania na piśmie.
Dzięki za radę MC.

MC - Sob 23 Kwi, 2011

Wyślij to samo listem poleconym, najlepiej zpo.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group