|
forum.optyczne.pl
|
 |
Serwis sprzętu i usterki - Problem z Sony Alpha A390
Creator111 - Wto 26 Kwi, 2011 Temat postu: Problem z Sony Alpha A390 Witam
Ostatnio zakupiłem Sony Alpha A390L. Na wstępie dodam iż jestem laikiem jeśli chodzi o fotografię.
Z lustrzanką mam mały problem. Otóż mam możliwośc fotografowania w trybie Live View i normalnie przez ( nazwę to Wizjerek) I właśnie tu tkwi problem ponieważ patrząc przez Wizjerek : po pierwsze cyfry w środku są rozmazane i po drugie nie łapie ostrosci! Sprawdzalem to na dwóch szkelkach ktore mam i jest to samo, wiec podejrzewam ze to wina aparatu a nie obiektywu. Inaczej jest w trybie Live View. Wtedy zdjecia sa super i wszystko gra. Czy mozliwe ze to wada fabryczna???. Prosze pomozcie bo nie wiem co z tym robic. Moze spotkaliscie sie z czyms takim.
Przepraszam z gory za proste nazewnictwo ale tak jak mowilem wkraczam dopiero do Świata Fotografii.
DZIEKKI Z GORY
renn29 - Wto 26 Kwi, 2011
A ustawiles korekcje wady wzroku w wizjerze ? podejrzewam ze nie, stad te rozmazanie.
MC - Wto 26 Kwi, 2011
1. Pokręć regulacją dioptrażu.
2. Może coś jest przestawione.
Creator111 - Wto 26 Kwi, 2011
renn29 napisał/a: | A ustawiles korekcje wady wzroku w wizjerze ? podejrzewam ze nie, stad te rozmazanie. |
Wzrok mam dobry. Wady też nie mam. Tym bardziej widze Twoją słabą merytorycznie wypowiedź. Ale dzieki za rade:) Nie ma to jak cenne rady od fachowca :D
[ Dodano: Wto 26 Kwi, 2011 12:05 ]
MC napisał/a: | 1. Pokręć regulacją dioptrażu.
2. Może coś jest przestawione. |
Dziekuje sprobuje.
renn29 - Wto 26 Kwi, 2011
Creator111 napisał/a: | renn29 napisał/a: | A ustawiles korekcje wady wzroku w wizjerze ? podejrzewam ze nie, stad te rozmazanie. |
Wzrok mam dobry. Wady też nie mam. Tym bardziej widze Twoją słabą merytorycznie wypowiedź. Ale dzieki za rade:) Nie ma to jak cenne rady od fachowca :D
[ Dodano: Wto 26 Kwi, 2011 12:05 ]
MC napisał/a: | 1. Pokręć regulacją dioptrażu.
2. Może coś jest przestawione. |
Dziekuje sprobuje. |