|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Sony Alpha 350 ? czy coś innego
michalpllc - Sro 25 Maj, 2011 Temat postu: Sony Alpha 350 ? czy coś innego Witam
Pewnie takich tematów było na pęczki ale ja mam troszke inne wymagania mianowicie
Będzie to moja pierwsza lustrzanka ( jestem amatorem )
Mam do przeznaczenia 1200zł preferuje jakąś używkę może być obiektyw kit ale.....
Mam wymagania co do samej lustrzanki chciał bym aby miała ręczne ustawianie ostrosci ( chyba nie wszystkie to mają )
chciał bym również aby aparat miał powyżej 10mpixeli
Co powiecie o alphie 350 ? można w niej ręcznie ustawiać ostrosć ?
nie jestem jakoś dobrze obkręcony w temacie ale wiem z doświadczenia że zawsze lepiej uczyć się na własnych błędach ale co do aparatu to wolę tu nie zabłądzić ;]
Z góry dzięki za odp...
Pozdrawiam
MC - Sro 25 Maj, 2011
Z tego co napisałeś to mam wrażenie, że nie do końca wiesz co oznacza "ręczne ustawianie ostrości".
Jeśli jednak wiesz, to oczywiście każda lustrzanka ma taką opcję, ale akurat A350 ze względu na maleńki wizjer jest raczej niespecjalnym wyborem w tym zakresie.
michalpllc - Sro 25 Maj, 2011
co do ręcznego ustawiania ostrości miałem na myśli ustawienie ostrości pokrętłem na obiektywie .....
A co mozesz polecić w tej cenie zamiast a350?
maput - Sro 25 Maj, 2011 Temat postu: Re: Sony Alpha 350 ? czy coś innego
michalpllc napisał/a: | Witam
Pewnie takich tematów było na pęczki ale ja mam troszke inne wymagania mianowicie |
Nieprawda. Nie masz. Tematów z podobnymi wymaganiami było tu już od groma.
A co do pytania - każda lustrzanka ma "opcję" ustawiania ostrości manualnie. Nie widziałem jeszcze obiektywu bez pierścienia ostrości.
Jak chcesz koniecznie ogniskować ręcznie to szukaj czegoś z w miarę przyzwoitym wizjerem. Może jakiegoś Nikona D80 w niezłym stanie uda się za tą cenę na allegro wyrwać ?
hijax_pl - Sro 25 Maj, 2011